Het is prima als je nog een trial besteld wanneer we over zijn op het nieuwe panel. Je hebt immers niet kunnen testen.
Vroeger adviseerde wij Formuler apparaten, de Z8 is nogsteeds het flagship model van Formuler. Alleen met de september toestand heeft Formuler haar klanten onnodig lang laten wachten op firmware updates (Hier staat vast wat over, als je zin hebt om te lezen) die nodig waren om te kunnen verbinden met het portal.
Tegenwoordig zijn we fan van Amiko.
Ten eerste zijn deze goedkoper in aanschaf en ten tweede deden zij er 2 uur over om te updaten in september, Formuler 2 a 3 weken voor alle typen devices.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mediakoning dit aanbeveelt. Aanbevelingen kun je voortaan beter van een provider waar je een goed gevoel bij hebt, of van andere klanten middels diverse fora. Webshops hebben er meestal meer baat bij een leuke marge dan een goede ervaring voor de klant.
Wij daarintegen verkopen liever een box die goed werkt met de meeste (en onze) IPTV diensten, want onze IPTV service is waar het om gaat. We gaan immers geen appraat aanbevelen als we niet zeker zijn of het goed werkt. Merken als Formuler en Amiko hebben een redelijke adoptie, dus meer bug reports naar de developers, sneller updates etc. (en MAG, maar daar zijn we sowieso geen fan van)
Qua aanschaf advies kun je misschien dit nog even lezen:
Dit gaat enkel om het portal. Je zou naar het menu kunnen met BACK of EXIT op de meeste apparaten. Een blokkade omdat je niet kunt verbinden met ons is onmogelijk lijkt mij.