Al voor langere periode is de kwaliteit van streamen erg achteruit gegaan, veel Nederlandse kanalen haperen of laden helemaal niet > “A network error occurred”. Nu wil ik net WK Darts kijken en werkt er geen enkel kanaal dat Darts uitzendt, ook de Engelse kanalen niet. Dit probleem had ik eerder ook wel eens, maar de afgelopen zes maanden is het veel frequenter en begin ik me af te vragen of ik het abonnement nog wel ga verlengen. Is er vanuit jullie kant iets gewijzigd?
Zelf geprobeerd:
Van alles, firmware update, device re-start, uitloggen en opnieuw verbinden, etc… Lijkt te liggen aan de server.
Verplichte overige informatie Lightning/Thunder/Metal: Thunder M3U of MAC (?): M3U Apparaat: Formuler Z10 Applicatie: IPTV Bekabeld of WiFI: Bekabeld Speedtest.net result: 200MB/s Ervaring IPTV: Jarenlang gebruiker, deze problemen waren er eerder ook wel, maar in veel mindere mate en minder frequent.
Wij verkopen enkel door. Het thunder team is redelijk actief ja, ik kan niks anders zeggen dan bestel wat je fijn vindt en verleng niet als iets niet goed is…
We hebben al jaren 0 invloed op de werking van de diensten die we verkopen. De markt is erg veranderd sinds de jaren, adverteren is vrijwel onmogelijk, we zitten hier puur nog omdat we een mooie kennisbank online hebben voor de fanaten met een hoop problemen & oplossingen, en uiteraard voor de klanten die wel hier Titanium, Thunder of Metal afnemen.
Dat is wel lekker makkelijk afgehandeld dan, jullie (door)verkopen toch een product? Als je doorverkoopt ben je toch nog steeds verantwoordelijk voor de geleverde kwaliteit?
Heb thunder besteld, afgelopen dagen lang om de X aantal uren schiet alles op zwart beeld, geen verbinding met kanalen en geen VOD of series.
Zoals eerder aangegeven heb ik er geen invloed op, dus kan ik niets anders doen? Vandaar ook; Waarschuwing IPTV
Er valt niet veel af te handelen, bij een andere provider stuur je een mail en krijg je geen antwoord, wij zijn hier al jaren goed bereikbaar, en we zijn 100% transparant in dat wij gewoon een reseller zijn. Dat is gewoon hoe het werkt in de IPTV-wereld.
Ja, we verkopen je wat, nee, we geven je geen enkele garantie, je koopt nota bene een illegale dienst. Het beste wat je kunt verwachten, is dat we het risico met je delen, bijv. een compensatie als een dienst volledig van de kaart verdwijnt en dat wij in ieder geval actief meedenken en klaarstaan. Dit is overigens meerdere keren gebeurd in het verleden, ga lekker diep de historie in op het forum hier en zie zelf hoe we met al deze zaken omgaan.
Ben je het hier niet mee eens, is IPTV niet voor jou weggelegd, als je voor aankoop zulke statements maakt, verkoop ik je niet eens een pakket.
Alle klachten in de storingtopics laat ik voornamelijk staan in het kader van transparantie, zo heeft een nieuwe bezoeker inzicht in de huidige gang van zaken. En ja, het Thunder topic is vaak wat actiever dan het Titanium topic, lijkt mij algemeen bekend inmiddels.
Wat je bijvoorbeeld zou kunnen doen is een provider zoeken met een stabielere server, ik noem maar wat. Wat is de meerwaarde van Thunder als er alleen maar gezeik mee is laatste tijd?
Is thunder bekend met de problemen? Wordt er wat aan gedaan? Ik hoop wat concreets te horen eigenlijk, ik wil geen eindeloze discussie beginnen - maar iedere abonnee zal daar wat aan hebben zodat we weten waar we aan toe zijn.
Omdat er genoeg klanten zijn die gewoon overstappen naar hun back-up? Of Thunder als back-up gebruiken? Zelfs toen we in een nog slechtere tijd bestellingen voor Thunder hadden stopgezet, kregen we tickets van klanten die alsnog wilden bestellen.
Je begint wel een eindeloze discussie, daarom hebben we regels en bestaat er zoveel leesvoer als het eerdere topic dat ik heb gelinkt. Iets concreets ga je nooit van me horen, puur omdat als ik zeg dat het nu goed is, en het morgen niet goed is; en ik er zelf nogmaals geen controle over heb… nja, je snapt wel waar ik heen ga hoop ik. Als er echt geen hoop meer is in een dienst, staak ik simpelweg met verkoop ervan.
Je weet nooit waar je aan toe bent, elke provider kan morgen op zwart staan. Als dit iets is waar je moeite mee hebt, moet je het echt houden bij legitieme aanbieders.
Jij wilt een garantie, ik, en geen enkele andere reseller kan jou die niet geven. Geeft iemand dit wel, is het simpelweg gebakken lucht. 99% van de aanbieders verkoopt je het beste van het beste maar zodra het even tegen zit is de site offline en beginnen ze onder een andere naam opnieuw. Hier krijg je simpelweg waar het op staat, zonder gebakken lucht
Ik heb op 28 december mijn Thunder abonnement verlengt en sindsdien krijg ik op Tivimate error 459
Heeft dit iets met de verlenging te maken of is thunder momenteel instabiel?
Overdag werkt het soms wel maar savonds niet.
Kan ik mijn litecoins terug krijgen want na mijn verlenging werkt het niet meer dus wat heb ik dan gekocht?
Ik ken de kwalen en het risico en nam voorheen al voor lief dat niet altijd alles goed binnenkomt. Het valt mij alleen echt de laatste maanden op dat er meer niet werkt dan wel, er zijn continue problemen met de stabiliteit, VOD het meeste op zwart, maar ook veel haperingen en terugspringende beelden. Ik vond het tot dusver acceptabel, maar het is vooral de laatste tijd steeds onbetrouwbaarder geworden, zelfs dat de meeste back-up kanalen niet werken, dit is jammer. Ik kon vorige week op geen enkel kanaal darts ontvangen om maar een voorbeeld te geven.
Waarom heb je geen invloed, zijn er geen andere sources te vinden binnen je netwerk die stabieler zijn?
Als het zo blijft en er geen visie is over een oplossing dan zal dit helaas niet meer mijn eerste keuze blijven.
Ik ben er inmiddels achter, in de ochtend werkt Thunder prima, live streams , films en series en savonds werkt het allemaal niet meer. Waarschijnlijk een bandbreedte probleem.
Dit begon eind december 2024 net nadat ik mijn abonnement had verlengt, geen reactie op mijn ticket.
Afwachten maar.
Op Telegram op zoek naar IPTV alternatieven want aan Thunder heb ik momenteel niets.
We hebben toch andere diensten? Jullie hebben het hier over Thunder, er is ook Titanium - waar zelden over geklaagd wordt, maar goed blijkbaar heeft Thunder iets waardoor men blijft verlengen wetende hoe ruk het kan zijn. Het is niet dat wij iedereen forceren Thunder te bestellen?