Supportkwesties uitsluitend via het forum

Ben je door ons doorverwezen naar dit topic? Dit houdt in dat je vraag of probleem op het forum thuis hoort.

Open een topic door op “nieuw topic” te drukken in #support . Hier zijn wij ook actief voor support en waar nodig benaderen wij jou privé.

Belangrijk, goed doorlezen!

Vanaf 1 november 2019 wordt uitsluitend het forum gebruikt voor installatiehulp, algemene vragen en overige support. Hetzelfde geldt voor het melden van storingen en verzoekjes. Het kan zijn dat we je doorsturen naar het forum, al begrijpen we dat dit over kan komen als het “kastje naar de muur” - dat is niet het geval! Het forum dient als kennisbank.

Telegram/Discord zijn geen supportkanalen.

Open een ticket voor zaken met persoonlijke gegevens, bijvoorbeeld een m3u username of MAC adres.

Waarom via het forum?

Er wordt onderschat hoeveel mails er dagelijks binnenkomen, vaak met vragen die nu al op het forum staan, veel vragen met specifiekere problemen.

Je bent vaak niet de enige met een probleem of vraag. Middels het forum creëeren we een knowledge base, waarop iedereen zonder wachten op email reactie van ons een oplossing kan vinden. Zo kunnen we mails die echt aandacht nodig hebben sneller beantwoorden en delen we alle kennis met de community, win-win.

Hoe stel ik een vraag op het forum?

4 Likes