Smarters IPTV Pro (iOS, Android, Windows, MacOS, LG, Samsung TV)

Downloaden en installeren

Download de Smarters IPTV App

  • Google Play Store (Android)
  • Apple App Store (iOS)
  • Windows versie (backup) (PC, installeer .exe bestand en volg de stappen op je scherm)
  • MacOS versie
    • Apple: open .dmg bestand en verplaats Smarters IPTV (paars logo) naar Applications/Programma map.
    • Als het openen niet lukt ga naar Instellingen > Beveiliging > Algemeen tab > “Open Anyway/Open toch” knop
  • Via de appstore van je LG/Samsung smart TV.

Instellen

  1. Open de app om in te loggen met je accountgegevens, je dient op het scherm zoals op de afbeelding hieronder (of vergelijkbaar) te komen.
  2. Achter username= en password= in je M3U link staan je accountgegevens. (Help!)
  3. Vul in het eerste veld de naam van je provider in
  4. In het 2e en 3e veld vul je je username en password in
  5. Vul in het onderste veld de server die je in je M3U link ziet als volgt: http://voorbeeld.com
  6. Als je op add user/save changes drukt wordt er verbinding gemaakt, lukt het niet? Controleer je gegevens en zorgt dat alles klopt!

In sommige versies van Smarters IPTV is het mogelijk om de M3U link te kopieëren en te plakken in de app. Waardoor je dus niet meer je naam en wachtwoord hoeft over te typen. Druk hiervoor op “Upload your Playlist URL“

1 like

Werkt dit alleen met Lightning? Is er ook voor Metal iets dergelijks?

Je bedoelt de Samsung/LG versie? Of de versies op andere apparaten?

Metal is stukken minder populair onder onze klantengroep dus de vraag naar deze is nog niet eerder voorgekomen.

Zodra dit mogelijk is voor Metal, zullen we hier updaten.

Hoe kan ik smarters juist instellen alles wat ik probeer blijft hij bufferen.

Ik zou starten met zien of het probleem op je apparaat is of niet: Tips bij buffering en niet werkende zenders