📝 Reviews: Gold & Platinum

Om de keuze voor nieuwe klanten makkelijker te maken willen we bestaande klanten vragen om een review te plaatsen.

Wij willen de reviews tevens graag gebruiken om onze dienst te verbeteren, dus opbouwende feedback is gewenst. Klagen zonder argumentatie/concrete verbeterpunten is niet gewenst.

Voorbeeldvragen

  • Ben je tevreden? Waarom wel/niet?
  • Hoe is de stabiliteit van de dienst?
  • Bevalt de inhoud? Wat kan beter?
  • Belangrijkste reden voor je keuze van Gold of Platinum
  • Min/pluspunten?
  • Wensen
1 like
  • Ben je tevreden? Heb het nu ruim een half jaar in gebruik. Heb bevalt me echt buitengewoon goed. Heb zelfs mn abbo bij mn provider opgezegd!
  • Hoe is de stabiliteit van de dienst? Heel afentoe heb je dat het beeld wegvalt, maar dat is echt minimaal en kan altijd wel een keer gebeuren. En als er een storing is lossen de jongens het super snel op, dus mij hoor je niet klagen.
  • Bevalt de inhoud? Wat kan beter? Prima inhoud, alle zenders die ik nodig hebben zitten in het Platinum pakket.
  • Wensen. Programma’s terug kunnen kijken met het Platinum pakket.

Ik gebruik mijn Platinum abonnement op een Android tv met de GSE app (m3u). Uiteraard zeer tevreden. Het werkt zeer goed en is heel stabiel. Ik heb een bekabelde internetverbinding. Het beeld is prachtig en heb de keuze uit meer dan 11.000 kanalen. Voor de prijs van het abonnement zou ik iedereen dit aanraden. Helaas werkt het abonnement slechts op 1 tv tegelijkertijd. Graag zou ik dan ook meerdere tv’s teglijkertijd willen kunnen gebruiken (bijv. Uitbreiding abo voor een vast bedrag per jaar). Voor mij is een minpunt, dat ik een app moet starten en overweeg dan ook een ontvanger aan te schaffen of te winnen voor de tv in de woonkamer.

Platinum!
Sint nam de benen, is verdwenen
Maar gaf mij Platinum cadeau
En de voordelen van dat account?
Op alle punten: hoog niveau!

De service is als bij geen ander
Die zie je en dat merk je zo
Duizenden zenders, heldere beelden
Van Mali tot aan Mexico

Het is steeds stabiel gebleken
Ook de helpdesk ademt kwaliteit
Goed bereikbaar, snel replyend
En het antwoord klopt geheid

Als ik tóch iets mocht verand’ren
Zou dat dan het volgende zijn:
Blijf niet switchen tussen fora
Hou het simpel, hou het klein

En tot slot van deze ode
Wens ik allen dit jaar dus
Ondanks koude en Corona
Iedereen een Black Christmas!!!

1 like

Ik heb een gold abonnement (verlengd) en ben daar zeer tevreden over. In eerste instantie heb ik het abonnement alleen genomen voor de formule 1, maar kijk tegenwoordig, zonder storingen, ook veel VOD (staan veel nieuwe films en series op). Enige minpunt voor mij is dat mijn MAG 322 niet alle films en series met geluid en ondertiteling weergeeft. Mijn wens is dan ook om de Formuler Z8 Pro te winnen.

Goedemorgen.
Heb jaar lang lang platinum gehad en beviel me uistekend veel keuze in zenders. Toen ben ik over gestapt op gold. In het begin wat opstard problemen maar draaid nu goed. De vod is ook uitstekend. Enige min NL zenders maar 1 maal zou makkelijk zijn de NL zenders dubbel als er even storing is dat je kan switchen verder zeer te vrede.
GA ZO DOOR.

Ik ben nu ongeveer 2 jaar klant met het platinum (voorheen cloud platinum) abonnement.
Dit pakket heb ik gekozen vanwege het de engelse sportzenders die ik nu kan bekijken.
Naast dat de servers bijna nooit storing hebben is het heel fijn dat het team snel reageerd op eventuele storingen of problemen.
het zenderaanbod is groot bij platinum veel meer als iemand zou kunnen wensen denk ik.
Voorheen zat er bij platinum ook video on demand waar ik ook veel gebruik van maak.
Deze heb ik nu los aangekocht, een all in pakket zou misschien wat zijn om aan te bieden.
Afgelopen jaren heb ik veel verschillende aanbieders geprobeerd, black iptv steekt er op alle fronten met kop en schouders boven uit qua service en kwaliteit.

Winactie review Platinum abonnement

Voorbeeldvragen

  • Ben je tevreden? Waarom wel/niet? Over het geheel tevreden. Sommige dingen kunnen altijd beter of anders.

  • Hoe is de stabiliteit van de dienst? Soms is er vertraging in ondertiteling en audio. Ook is er beeld freeze en storing. Vooral bij de Hindi UK en Hindi Asia zenders. Ook is de beeldkwaliteit niet HD of 4 K UHD bij Hindi zenders en EPG is belangrijk vooral bij Hindi zenders en andere landen uiteraard.

  • Bevalt de inhoud? Wat kan beter? Over het algemeen is het redelijk. De HBO, Netflix, Videoland zenders zouden het compleet maken.

  • Belangrijkste reden voor je keuze van Gold of Platinum. Keuze voor Platinum is de Aziatische zenders, UK zenders en voornamelijk de Hindi en China zenders.

  • Min/pluspunten? Geen scherp beeld met HD of 4K UHD kwaliteit. Beeld freeze. Vertraging lapse. Snelheid. Audio en ondertiteling synchroon afwijking sommige zenders. Geen EPG bij Aziatische zenders en Hindi UK en Hindi Asia zenders.

  • Wensen: Graag compleet EPG bij de Hindi UK en Hindi Asia zenders. Scherp beeld met HD en 4K UHD kwaliteit. Betere audio. Geen beeld freeze of lapse.

Mijn review gaat over het Platinum-account:

  • Ben je tevreden? Waarom wel/niet?
    Eerst had ik een abo op Gold, dat mij in het begin best wel goed beviel. Helaas werkten na verloop van tijd steeds minder pakketten. Gelukkig kon ik overstappen naar Platinum. Deze abo biedt gigantisch veel kanalen van over de hele wereld! Bij ‘belangrijkere’ pakketten is er ook een backup, zodat jij eigenlijk nooit een probleem hebt dat je een zender uit zo’n pakket niet kan zien. Daarnaast biedt de provider een enorm goede customerservice, in de vorm van tickets EN een forum. Stel gerust een vraag. Heel vaak wordt er meteen en adequaat gereageerd. De uiteindelijke vraag: ben ik tevreden? JA, met hoofdletters.

  • Hoe is de stabiliteit van de dienst?
    De stabiliteit van het NL4K pakket mag mijns inziens wel wat beter. Zoals ik hierboven al aangaf, zijn er echter genoeg backup-alternatieven. De laatste tijd kijk ik vaak naar CNN-international in het USA-pakket. Soms heb ik te maken met een lag, maar verder draait het wel goed. Over het algemeen is de stabiliteit prima.

  • Bevalt de inhoud? Wat kan beter?
    Over de inhoud kan ik zeer kort zijn: geweldig aanbod! Wat wel beter kan, is de sortering van de verschillende pakketten. De eerste pakketten in het aanbod staan nog goed gerangschikt, maar zeker op het eind van de lijst is het een ratjetoe.

  • Belangrijkste reden voor je keuze van Gold of Platinum
    Mijn belangrijkste reden voor Platinum, is het aanbod. Gold biedt weliswaar VOD en catchup, maar hierbij is het aanbod van zenders weer beperkt. Juist de grotere aanbod van Platinum heeft mij de doorslag gegeven.

  • Min/pluspunten?
    Pluspunten: gigantisch aanbod, geweldige customerservice, goede abonnementsprijzen
    Minpunten: sortering van de pakketten mag mijns inziens wel wat beter

  • Wensen
    Misschien is het mogelijk om ook wat Filipijnse zenders door te geven? Verder gewoon zo doorgaan! Jullie zijn echt een topper!

Wij zijn nu pas een 5 tal maanden abonnee maar helemaal verkocht.
Niet meer te missen.
Stabiliteit is in 99% van de tijd ok.
Beeldkwaliteit 4K is heel goed veel scherper dan via de kabel.
Nu een jaarabonnement afgesloten(Platina)
Jammer dat de Braziliaanse kanalen niet werken op dit moment.
Op vragen komt een heel snel antwoordt.
We zijn superblij met IPTV
Thanks

hello ik heb al ongeveer een jaar een platinuim abonement en geen klachten , nu bij het vernieuwen
van mijn platinuim contract heb ik veel problemen ( vastlopers ) op de nederlandse zenders.
ik hoop dat dit vlug verbeterd.
mvg
pierre

I am using platinum package in my smartIp tv app. Lots of channel but connection is not good. I am not sure it’s the app or something else. I need a better experience in Samsung smart tv. VOD in platinum would be great addition. Is it possible to add a lightweight package with only sports channels?

Thanks

Hoi met Frank ik gebruik nu ongeveer een jaar black iptv ,platinum abbonnement en ben zeer tevreden, ondanks de laatste tijd veel vastlopers en dan moet ik omschakelen. Heel vervelend en ik hoop dat dit binnenkort verholpen word. Verder alles prima :grinning:

Ik gebruik BIPTV nu een aantal maanden en het werkt super goed!
Wegens VOD ben ik van een Platinum naar Gold abonnement gegaan.

Het is (nog) geen vervanging van mijn huidige abbo via mijn provider wegens de kwaliteit van iptv.
Platinum geeft wel betere beeldkwaliteit dan Gold is mijn ervaring.
Als je voor een 4k beeld gaat moet je niet via iptv willen kijken :wink:

Ik gebruik iptv momenteel vooral voor het kijken van sportwedstrijden en VOD en dat werkt voor mij top!

Het zou mooi zijn als BIPTV in de toekomst ook een Gold- Benelux pakket uitbrengt met minder buitenlandse zenders en betere beeldkwaliteit.

Tot nu toe heb ik maar één keer een storing gehad.
Ga zo door!! :+1:t4: :+1:t4:

:facepunch:t4:W-K

Bedankt voor alle reviews tot zo ver, leuk om te lezen en we gaan zeker kijken waar we wat mee kunnen.

Hahaha geweldig. Kan je vertellen dat er op dat gebied niets meer zal veranderen :ok_hand:

Mijn vriendin uit Brazilie woont sinds dit jaar in Nederland. Om toch op de hoogte te blijven van het nieuws in Braziie en uiteraard programma’s die zij zou missen te kunnen volgen ben ik bij IPTV terecht gekomen. Dit is geheel nieuw voor mij, en vanwege de huidige situatie heb ik een Formuler Z Prime op de kop kunnen tikken. Een aantal tests genomen, waaronder BlackIPTV, waarvan direct duidelijk was op de Formuler Z Prime dat deze de beste kwaliteit gaf. Ik heb het abonnement Platinum dus direct verlengd met 3 maanden. Intussen is het zender aanbod licht aangepast waarbij zenders zijn verloren en sommige erbij, maar daar is het team van Black IPTV eerlijk over. Wanneer er een storing voordeed is het team van Black IPTV hier ook mee aan de slag gegaan, om te zorgen dat dit werd verholpen.

Intussen tijdelijk een Amiko box te leen om te kijken of hiermee de kwaliteit verbeterd, en sinds deze boz zijn mijn vriendin en ik aan het sparen voor een betere box dan de Formuler Z Prime, zodat wij lang kunnen blijven genieten van de diensten van Black IPTV. Ik ga de dienst ook zeker verlengen.

Tot nu toe alleen maar pluspunten gevonden. Een goede IPTV service aanbieden schijnt niet makkelijk te zijn, maar Black IPTV doet het tot toe zeer goed. Ik ben dan ook van plan mijn extra TV ontvanger van mijn ISP te annuleren, en verder te gaan met Black IPTV.

Als ik minpunten kan bedenken, is het enige dat er geen EPG kanalen zichtbaar zijn voor de Braziliaanse kanalen. Dit is geen pre, dus doet niks af aan de diensten. Dit is echter wel een wens in de toekomst.

Ik ben niet bekend in hoeverre dit mogelijk is, maar wellicht dat het in de toekomst ook mogelijk is op 2 apparaten (bijvoorbeeld een box, en de online player) naast elkaar te draaien op het zelfde account (mits zelfde IP adres uiteraard).

MvG Orlando

Mjah wat ervan te zeggen ,
ben nu anderhalf jaar op deze rollercoaster en het is vermaak ergenis verbazing en een hoop lol met het overal achteraan rennen Discord ,instagram,forums. hahahaha,
Maar 1 ding moet ik deze club aanbieders wel zeggen en ik meen het knokkers en blijven gaan kan jullie niet ontzegt worden .
Ik heb voor mijn eigen gemak 2 pakketten Gold voor de VOD en eventuele storing bij mijn andere pakketen dat is dus Pakket nummer 2 Platinum en wat betreft Platinum kan ik jullie wel uit ervaring vertellen is de kwaliteit stukken beter mits je zelf UHD cq 4K tv heb natuurlijk.
Maar al met al ben ik zeer tevreden met het aanbod dus 2 duimen omhoog en vooral zo doorgaan team (to be or not to be thats the question) :partying_face: :cowboy_hat_face: :sunglasses:
Groet Gert en volgend jaar gaan we er weer gewoon vol tegenaan

1 like

heel tevreden

Review Platinum.
Heel veel zenders werken niet.
bij een aantal zenders loopt geluid niet synchroon.
Bij veel zenders stopt het beeld meermaals en gaat dan met of zonder geluid met een sprong van een paar minuten weer verder.
beeldkwaliteit is vaak matig.
Gratis Vavoo werkt beter.
Was bij mijn vorige provider stukken beter.

Bert

@trickygert
Gefeliciteerd! We sturen je een privébericht. We hebben enige tijd al geen Formulers meer op voorraad omdat deze uitverkocht zijn bij onze leverancier. Het zal dus waarschijnlijk een Qsmarter QS7+ worden.

1 like