Reviews: Lightning

Lightning reviews

Laat in dit topic weten hoe je de Lightning dienst ervaart. Reviews helpen andere klanten met hun keuze.

Vragen om je te helpen bij je review:

  • Ben je tevreden? Waarom? Waarom niet?
  • Hoe is de stabiliteit van de dienst?
  • Bevalt de inhoud?
  • Belangrijkste reden voor je keuze van Lightning

:gift: We selecteren periodiek willekeurige reviews en belonen deze met €10 tegoed op je klantenaccount.

1 like

Inmiddels mijn 2e half jaar lightning… stabiliteit en aanbod gewoon goed op een enkele HBR buffer na… film/serie ook prima en wordt regelmatig aangevuld. Voor mij is sport van het grootste belang, de onlangs toegevoegde F1 stream met grand prix radio is een waar genot.

4 likes

Ik als beginnende IPTV gebruiker ben ik heel tevreden over het gebruik op mijn LG tv. Goed en stabiel beeld HD (ik heb wel een snel glasvezelaansluiting). Laden van programmalijst duurt soms wel even, maar dit kan ook aan mijn tv liggen.
Komende tijd eens uitpuzzelen wat de mogelijkheden zijn.

2 likes

Gebruik deze dienst nu een jaar of 2-3. Echt super tevreden over de dienst, bijna nooit een storing en sinds ze over gestapt zijn naar nieuwe servers echt nooit geen storing meer gehad. draai de dienst op een Formuler z7+ decoder. Misschien dat de ziggo,espn zenders, vooral met voetbal iets scherper kunnen?
Heb ook al enige tijd mn abbo van de provider opgezegd en heb de tv dienst nu via deze dienst lopen, zo betrouwbaar vind ik t dus. Hopelijk mogen en kunnen we nog lang van deze dienst gebruik maken. :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Gewoon goed, gebruik het nu 1 jaar en nooit geen storing gehad tot nu toe.

Het enige wat ik mis is viaplay terug kijken met catch up. Hopelijk komt dit bog. Voor de rest wil ik niet meer anders.

Qwa film aanbod geweldig. Bijna elke film is er wel. Met ondertiteling in het NL.

3 likes

Ik heb recent een 2e half jaar Lightning afgesloten.
Ben zeer tevreden over het eerste half jaar.
Eigenlijk geen downtime ervaren, en de streams zijn van goede kwaliteit.
Voorheen op basis van Mac adres en nu m3u.
Het voordeel is dat ik nu ook op andere toestellen buitenshuis ook tv kan kijken.
Het aanbod van Nederlandse zenders en sport is perfect voor mij. Ik hoef niets meer te missen😀
Ga zo door BIPTV👍

3 likes

Ik maak al langere tijd van jullie dienst. Vooral het lightning pakket bevalt me heel goed!
Weinig storingen, aanbod is goed, de film- en seriecontent wordt regelmatig aangevuld. Vragen die ik heb worden eigenlijk altijd snel en naar tevredenheid beantwoord.
Dan heb ik het nog niet eens over de prijs gehad, die - zeker in deze tijden van alleen maar progressieve inflatie - geweldig is.
Kortom: een topper!

1 like

De eerste beloning voor reviews is gedaan - zie de uitslag hier.

Ik gebruik de Lightning dienst nu vanaf deze is ingevoerd, perfect stabiel zelden een hapering in beeld.
De hoge resolutie kanalen geven nog wel geregeld een buffer, ondanks mijn nieuwe tv van Sony waar ik met IPTV Smarters kijkt.
Ook het maken van een hulp ticket is super, ik had pas geleden een vraag en binnen 15 minuten had ik een antwoord.
Helemaal geweldig, ik heb vele IPTV diensten uitgeprobeerd, allemaal slecht en vaak de kanalen down.
Maar deze dienst kan ik niet over klagen, deze werkt geweldig.

Mario

1 like
  • Ben je tevreden? Waarom? Waarom niet?
  • Hoe is de stabiliteit van de dienst?
  • Bevalt de inhoud?
  • Belangrijkste reden voor je keuze van Lightning

Ik zit al geruime tijd bij geweldige blackiptv Team, zeer tevreden
Stabiel is het goed, komt soms voor herhaling van beeld of blijft stil, maar niet hindelijk.
Inhoud is goed , veel mappen en inhoud gebruik ik nooit, alleen de belangrijkste. VOD gebruik ik ook vaak.
Lightning abonnement vind ik het beste bij me past, en de team is vertrouwelijk en dat heb je niet bij andere providers. heel veel dank.

1 like

Ben je tevreden? Waarom? Waarom niet?

In de tijd van de Mac is het me niet gelukt te betalen. Ik heb echter een keer een proef dag gehad. Maar blijf terug komen om informatie te verzamelen. Ik wil altijd nog eens een langere periode gebruik maken van alle gemakken van IP TV.

Er is hier verreweg de beste informatie te vinden die je maar denkt nodig te zijn.

Ga zo door met dit platform.

1 like

Ik gebruik Lightning al vanaf het moment dat het geïntroduceerd werd en kan alleen masr zeggen dat ik het geweldig vind!
Het aanbod is ruim. Daarnaast wordt de enorme hieveelheid films en series constant heüpdated.
En dat voor die prijs!
Een topper!

1 like

De sport en Amerikaanse series kan ik nergens voor deze prijs krijgen. Een moderne apple TV + iPhone met IPTVX maakt dit een genot om te gebruiken. En voor de android-tv boxjes en phones gebruik ik Implayer

Tot nu toe altijd erg stabiel gehad, natuurlijk houd je altijd een kleine delay vs de kabel. Maar KPN krijgt allang mijn zuur verdiende centen niet meer.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Centraal topic: vragen & discussie

Uitermate tevreden over deze Lightning en kan ik iedereen aanbevelen. Zeker voor de Nederlandse kijker. Inmiddels al bijna 2 jaar Lightning gebruiker en deze heeft me zelden in de steek gelaten. Natuurlijk is er wel eens een kanaal offline of werkt deze niet naar behoren. Laat hier op het forum een bericht achter en dan wordt er serieus naar gekeken en zo mogelijk verholpen. Inclusief ViaPlay en Sky Sports F1, dus de F1 liefhebber heeft met Lightning niks te klagen. Over de tientallen, zo niet honderden ander sportkanalen maar niet te spreken. Mijn zoon heeft als sportfreak in ieder geval keuzestress met al die sportzenders :grinning: Inmiddels woont mijn zoon op zichzelf en heeft hij van mij een eigen Lightning abonnementje gekregen. Dat is nog eens een origineel én bruikbaar kado.

Verder bij ons geen Netflix, Videoland en andere abonnementen op streamingdiensten. Waarom zouden we, het aanbod van films en series (vaak inclusief NL subs) in deze Lightning dienst is enorm. En dat allemaal voor een schijntje van het bedrag wat zoiets bij officiele aanbieders zou moeten kosten.

Ben blij dat ik deze aanbieder ontdekt heb, ben blij met dit Lightning pakket en kan deze ook bij iedereen aanbevelen. Hoop er nog lang van te mogen genieten.

Ga zo door.

1 like

Afgelopen week voor 3e keer half jaar Lightning afgesloten.
Dit omdat ik zeer tevreden ben over de aangeboden content en de kwaliteit van de streams.
De dag na afsluiten wel een storing en geen beeld.
Dit gemeld op het forum en hier werd al snel op gereageerd. Top😀
Ga zo door biptv

1 like

Ik heb nu al zeker minimum 10 andere iptv servers geprobeerd, geen enkele was echt stabiel dus geregeld viel de verbinding weg… Tot nu toe is deze server de meest stabiele die ik al heb geprobeerd…(nog geen enkele panne gehad) , Het beeld is ook over het algemeen beter dan de meeste andere providers…, Je kan ook bij deze service de Uptime van de servers bekijken, dit heb ik nog bij geen andere enkele ip tv service gezien en het komt ook professioneel over… Wat ik wel graag nog zou zien is wat meer kanalen in Fhd of op zijn minst Hd voor de vlaamse kanalen inplaats van Sd maar ik ben tot nu toe wel tevreden…

1 like
  • Ben je tevreden? Waarom? Waarom niet?
  • Hoe is de stabiliteit van de dienst?
  • Bevalt de inhoud?
  • Belangrijkste reden voor je keuze van Lightning

Ik met ruime ervaring ben zeer tevreden over de hele iptv team, waar andere iptv aanbieders het nakijken aan heeft, de service is zeer uitstekend en al heel veel jaren.
De stabiliteit tot nu wat ik gezien heb is uitstekend, maar kan altijd wel een keer mis gaan, het blijft IPTV.
De lighting Abonnement wat ik nu heb 3 maanden is gewoon goed, met ruime keuze aan goede zenders, had ze nog een tijd geleden gevraagd de filipijnse kanalen Tagalog maar die heb ik nog nergens gezien met stabiliteit, en ruime kanalen.
Daarom blijf ik eerst bij de lightning abonnement, die is ruim voldoende.

1 like

2 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: M3U link werkt niet & geen reactie op ticket

Heb nu lightning jammer dat er geen viaplay inzit. Opnemen werkt wel terug kijken niet, maar dat kan er ook aanliggen dat ik een trial heb. Misschien verkeerde trial genomen geen series of vod. Beeld kwaliteit is ok beetje weinig in de hbr kanalen. Epg werkt eens dit is bij huidige provider anders.