Problemen met EPG binnenhalen

TiviMate haalt de EPG niet binnen. Is er een url die ik in kan geven voor de tv guide?

Haalt TiviMate niet automatisch de EPG binnen dan? Dit zou hij wel moeten doen namelijk.

1 like

Heb ook Tivimate op mijn Z8 geinstalleerd (als vergelijk/backup voor MyTVOnline2) maar krijg middels bovenstaande EPG link (met mijn eigen Username & Password) ook niet voor elkaar EPG werkend te krijgen. Nog tips?

Ok dat is vreemd. Welk van onderstaande hebben jullie gebruikt om in te loggen op de TiviMate app?

Edit: Kunnen jullie het nog eens proberen? @Alfred @royraymonds

De M3U heb ik ingevoerd bij Enter Url en de link voor de EPG via settings > tv guide > tv guide sources

Dit is niet nodig - het zou moeten werken zonder. Hoor graag of het nu wel werkt.

Even voor de duidelijkheid. Ik heb mijn M3U link ingevoerd bij de playlist Url en hierdoor werkt Tivimate prima. Waar moet ik nu de Url voor de EPG invoeren? (heb nl geen EPG)

Ik vrees dat TiviMate een probleem heeft met het ophalen van EPG - het zou namelijk automatisch moeten gaan.

Probleem opgelost

App verwijderd en opnieuw geinstalleerd en alles OK nu. :clap: :clap: :clap:

Thanks :+1:

Goed om te horen. Als een probleem is opgelost kun je als starter van het topic op de solution knop drukken om een antwoord te markeren als oplossing, het topic wordt dan automatisch na enkele dagen gesloten voor verdere reacties. In dit geval je eigen antwoord :smiley:

@ royraymonds was de TS, dus hij zal op de solution knop moeten drukken :smiley:

2 likes

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.