Overstapregeling (compensatie) voor Platinum-Gold klanten

Goedenavond beste lezer,

In dit nieuwsbericht maken we bekend hoe/wat je moet doen om met korting over te stappen naar je nieuwe account. Bedankt voor jullie geduld, het heeft iets langer mogen duren dan gehoopt. Achteraf gezien, is 1 september een mooie datum om mee te werken.

We proberen een zo groot mogelijk deel van te klanten de compenseren - we weten dat iedereen tevreden houden vrijwel onmogelijk is - maar hopen toch een eind te komen hiermee. Aan de andere kant streven we er ook naar om een zo simpel mogelijk (ofwel, niet al te complex) plan te realiseren.

Er wordt afgeweken van de manier van compenseren zoals we dit in 2019 hebben gedaan. Dit was een standaard kortingspercentage (25%) voor elke klant die een actief pakket had. Dit was voor sommige gunstig en voor anderen weer minder gunstig.

We hebben te maken met verschillende groepen klanten die in aanmerking komen voor compensatie, dit maakt het ietwat lastiger. We willen iemand die vorige week 12 maanden kocht niet op dezelfde manier compenseren als iemand die nog een week over heeft van de 12 maanden. Daarnaast kunnen er klanten zijn die op moment van compensatie geen actief account meer hebben, maar wellicht wel weer Lightning willen bestellen. Al met al, hebben we te maken met diverse situaties.

Daarom hebben we besloten dit op de volgende manier aan te pakken.

Lees goed mee - ik weet dat het simpel moet blijven maar zoals jullie weten, is mijn simpel vaak lastiger dan jullie simpel :grinning:.

Compensatie per groep

Groep A: Aankoop in afgelopen 4 maanden (na 1-mei-2021)

  • Korting: 55% op dezelfde periode als laatst aangekocht (of korter)
  • 6 MND = 20,75 EUR (12 maanden wordt niet meer verkocht)
  • Je hebt nog een actieve service of is deze is afgelopen na 1-8-2021
  • Redenatie: je hebt vlak voor einde van deze diensten aangekocht of mogelijk een groot deel van je periode last gehad van de problemen

Groep B: Aankoop in afgelopen 8 maanden (na 1-feb-2021)

  • Korting: 45% op dezelfde periode als laatst aangekocht (of korter)
  • Je hebt nog een actieve service of is deze is afgelopen na 1-8-2021
  • Redenatie: dit zullen veelal klanten zijn die 6-12 maanden hebben gekocht en een deel van hun periode mogelijk last hebben gehad van de problemen

Groep C: Aankoop in afgelopen 12 maanden (na 1-sep-2020) & VOD only klanten

  • Korting: 25% op dezelfde periode als laatst aangekocht (of korter)
  • Je hebt nog een actieve service of is deze is afgelopen na 1-5-2021 - hieronder vallen dus klanten die hun pakket in de afgelopen 4 maanden niet verlengd hebben.
  • Redenatie: dit zullen veelal klanten zijn die 12 maanden hebben gekocht en in hun periode het minst last hebben gehad, tevens lopen deze accounts ook tegen het einde van hun periode aan.

Compensatie voorwaarden

  • Alle overstappen dienen te worden uitgevoerd binnen 2 maanden voor 1-nov-2021
  • Gold/Platinum accounts lopen (vooralsnog) door en worden niet verwijderd na overstap
  • Gebruik maken van deze regeling houdt in dat je Gold/Platinum account ā€œopgeeftā€ - er volgt geen compensatie meer, mochten de diensten daadwerkelijk eindigen.
  • Alle kortingscodes verlopen 1-nov-2021
  • Alle 12 maand klanten krijgen een kortingscode die werkt op 6 maand pakketten. Jaarpakketten zullen voorlopig niet meer worden verkocht.
  • Onder voorbehoud van wijzigingen en/of fouten.

Aanvragen compensatie

De compensaties werken o.b.v. kortingscodes die eenmalig in je account gebruikt kunnen worden. Heb je meerdere pakketten, geef dit dan ook door.

Open een ticket in je klantenportaal met de volgende informatie:

  • De groep waaronder je valt
  • Het pakket dat je wenst te bestellen

Klik hier om je bestelde/actieve services in te zien & om een ticket te openen

We streven er naar je te voorzien van een kortingscode binnen 48 uur na opening ticket.

We hopen dat we met deze compensatie elke klant gepast een mogelijkheid geven naar de Lightning/Metal dienst over te stappen.

3 likes

Heb 18 maand jullie platinum gehad. Werkte prima, rekening gehouden met het gegeven dat dit geen legale IPTV stream is. Ondertussen eveneens jullie vervanger ervoor. Deze werkt momenteel super. Ik hoef geen compensatie. Wie gokt kan verliezen. Ik heb reeds 18 maand goed gegokt en ja verlies nu enkele maanden op platinum stream. You win sometimes, you loose sometimes.

4 likes

Hoi hoi.

Ik behoor tot groep c en zou graag een code willen voor lightning te bestellen dank u.

Ik wil graag t lightning pakket voor 6 maanden bestellen dank u

Keep up the good work.

Hoi @Plojan, niet om vervelend te doen maar je dient een ticket te openen in het klantportaal (daar waar we ook je gegevens en historie gelijk in kunnen zien). Via het forum hebben we geen inzage in klantgegevens.

Hoe open je een ticket?

Ticket geopendā€¦.gewoon maar medium priorityā€¦. ben benieuwd

LET OP: We kunnen geen Lightning/Metal accounts tussentijds swappen en/of terugdraaien na creatie hiervan. Elke bestelling is definitief. Test eerst voor je bestelt en kijk of de gewenste zenders/landen/content aanwezig is. Voor gratis trials kun je eenmalig de kortingscodes TRYLIGHT of TRYMETAL gebruiken (dit werkt enkel als je een bestaande klant bent).

Voor de meeste klanten is Lightning de juiste overstap vanaf Gold/Platinum.

Bestel Metal als je op zoek bent naar UK/CANADA/USA en minder geeft om de lokale kanalen en geen NL VOD ondertiteling wenst.

Meer over Metal
Meer over Lightning

1 like

Betaald en bevestiging gekregen ā€¦.maar wel met stukje vreemde tekst:

Status : ACTIVE

Registratiedatum : 01/09/2021

Exp Date : Wednesday, September 1, 2021

Alle accounts betreffen eenmalige accounts. Exp. date wordt enkel gebruikt bij herhaalde producten met facturatie, zoals we dit vroeger deden. Je kunt deze datum dus gewoon negeren.

Ik denk dat dit een bug is en je deze gewoon kunt negeren. Anders horen we het morgen wel.

Bij mij ging het ā€˜omzettenā€™ en activering van het nieuwe account als een zonnetje.
Dank je wel!

Hoop wel dat deze dienst veel minder glitches opleveren als de vorige.

1 like

Zoals ik al eerder zei, gedeelde smart is halve smart en daarom kan ik me prima vinden in deze aanbieding. Complimenten voor de afhandeling tot zover, ik ga de overstap eerdaags aanvragen.

Goede acties, ga verder niet gebruik maken van de korting wist waar ik aan begon.

Wel even een vraag heb nu gold op via mac.
Kan ik nu ook lightning aanvragen op het zelfde mac? Of moet ik eerst wachten tot gold is afgelopen?

Alvast bedankt
Mvg adriaan

Middag, dit is zeker mogelijk!

Dank voor je reaktie. Ga ik dat de volgende maand doen.
Heb al een m3u aangemaakt voor een maandšŸ˜
Zenders laden een heel stuk sneller als bij goldšŸ‘

Mis eigenlijk nog wel een paar dingenšŸ™ˆ:

Aparte NL sport Groep
PDC tv bij uk sport

Verder op eerste oog redelijk compleet en werkend :tada::tada:

2 likes

Zojuist een betaald Lightning 24h trial gekocht en ik moet zeggen dat live tv erg goed werkt. Echter zie ik helemaal geen VOD content staan bij Movies en Series zoals bij Gold. Hoe kan ik dit oplossen? Dank alvast voor de tips

1 like

@Boxer Kan je je M3u link naar mij sturen in een privƩbericht?

Zou gewoon VOD in moeten zitten namelijkā€¦ :thinking:

EDIT: Excuus. Er zit geen VOD in de 24u test van Lightning.

1 like

Sport en ook VOD, zit helaas niet in de Lightning trials.

Kan er mij iemand bevestigen of lightning ook play sports en Eleven sports PRO LEGEAU bevat?

Yes, die zitten erin! @Faouzi_M_Tls

1 like

Het was geen trial maar een betaald 24h pakket. Movies en Series (VOD) zaten er helaas niet in. Heeft iemand al een langere periode gekocht en kan bevestigen of het er wel in zit?

Klopt in de trials zitten ze niet. In de andere pakketten zit wel VOD.