Opeens ander Mac adres Formuler GTV

Hallo allemaal…ik heb sinds kort ook een gold pakket op mijn Formuler GTV… geweldig apparaat…maar gister tijdens tv kijken valt beeld plots weg en zie ik ineens na opnieuw starten dat er een ander Mac adres in het mytvonline2 scherm staat bij opnieuw verbinden…ticket aangemaakt en als antwoord gekregen dat dit niet zomaar kan…bij Worldbilling is het juiste Mac adres ingegeven. Bij opnieuw verbinden krijg ik code 3 als error…kan iemand mij vertellen te doen? Dit is eigenlijk al de 2e keer :thinking:

Dit has ik laatst ook. Opeens was het adres wat hij aangaf veranderd naar een 00:1E:B8… adres. Waardoor ik geen verbinding meer kon maken.

Nadat ik mijn GTV opnieuw opgestart had gaf hij weer het oude mac adres weer (00:1A:79)

Een MAC adres verandert nooit… stukje interessant FAQ:

Met name hier:

Dat klopt Chucky dat het nooit veranderd. Maar toch gaf hij bij mij destijds het verkeerde adres weer. Na de restart was het weer goed.
Waarschijnlijk een software bugje in de GTV?

De laatste 6 cijfers/letters van het MAC adres zijn altijd identiek. Als je het eerder genoemd item even doorleest moet die verwarring toch wel uit de wereld geholpen zijn…