Nieuwsbrief november 2020

Allereerst onze excuses voor het ietwat langere bericht… Toch is het belangrijk om te vermelden om onnodige verwarring te voorkomen.

Welkom op IPTV Board

Daar zijn we weer… Het IPTV Board is weer door ons in gebruik genomen, na alle communicatiekanalen zo’n beetje gehad te hebben zien wij toch dat dit forum het meest effectief was.

Het forum is vele malen beter met een account. Registreer je, zodat wordt bijgehouden wat je wel en niet gelezen hebt en je handige samenvattingen per mail ontvangt.

Vind een reseller

Met de komst van de #vind-een-reseller sectie is de noodzaak van een PB (privéberichten) systeem ook opgedoken, en gezien het product (de dienst) gebruiken we vanzelfsprekend liever een onafhankelijk IPTV forum dan een extern platform (Discord) waarop we feitelijk de algemene voorwaarden niet naleven en elk moment uit de lucht gehaald kunnen worden.

We hopen op enigszins begrip, we weten dat velen het jammer vinden dat Discord niet meer gebruikt wordt.

IPTV Board went snel en uit ervaring weten we dat samen problemen vele malen sneller gevonden worden en ook opgelost worden. Velen vergeten dat wij geen eind apparatuur gebruiken en ook niet elke app van binnen en buiten kennen, klanten weten dit vaak beter dan wij! Iedereen is welkom op dit forum, ook als je geen klant van ons bent ben je altijd welkom voor hulp of advies.

Bestellen en verlengen

In de manier van bestellen via worldbilling (WB) veranderen een aantal zaken. We zullen deze kort toelichten, lees deze goed door zodat je op de hoogte bent. De veranderingen zijn met name uitgevoerd om het bestelproces te versimpelen.

Verlengen via facturatie niet meer mogelijk.

Alle diensten die momenteel online staan zijn enkel nog als eenmalige accounts te krijgen. Dit houdt in dat het account na verloop wordt verwijderd. We noemen dit eenmalige of prepaid accounts.

Verlengen via facturatie is een handige functie maar ging helaas vaak fout op de achtergrond en bracht deze verlengmethodiek veel verwarring op bij klanten.

Jullie huidige facturatie werkt nog!
Voorlopig loopt dit systeem gewoon door als je een actieve service hebt lopen. Het bestellen van deze doorlopende diensten is niet meer mogelijk.

We zijn nog niet van plan om deze methode te beëindigen, maar willen wel iedereen vragen een nieuw account te bestellen in plaats van je openstaande factuur te betalen. Betaal optijd, want onbetaalde facturen met verstreken vervaldatum en het bijbehorend account worden na 3 dagen gecancelled.

Geen maand accounts meer te bestellen

Omdat de accounts maandelijks verwijderd zouden worden (en je username dus elke keer wisselt) en om het aantal transacties te beperken, verkopen wij minimaal 3 maanden (€25).

Wegens eerder genoemde redenen hebben wij liever dat je een langer pakket afneemt. Bestellen kan via onze website. Wil je een korter pakket? Of heb je problemen met de WB betaalmethode? Vind een Trusted Reseller die jouw methode accepteert: #vind-een-reseller

Je kunt ook zelf reseller worden. Bericht @Chucky voor meer informatie.

TIP: Betalen met Bitcoin wordt altijd gewaardeerd, zowel door ons als andere resellers.

Jullie mening telt

Onze klanten maken de dienst beter, zeggen wij al jaren. Dat alles niet altijd perfect is weten wij ook, via het forum staan we open voor alle feedback, vragen en (fundamentele) discussies.

Storingen melden is belangrijk, heb je last op een kanaal, meld dit en we kijken ernaar. Andere ideeën of tips zijn ook altijd welkom.

Beoordeel je service

Mocht je dit hebben gemist:

1 Like