Multiroom, Benelux en Non-Adult pakketten beschikbaar

Beste kijkers,

Vanaf vandaag is het mogelijk om de onderstaande pakketten te bestellen via het klanten portaal.

Deze pakketten zijn enkel beschikbaar in 12 maanden.

  • Platinum: Benelux & non-adult
  • Gold: Multiroom (2 en 4 connecties), Benelux & non-adult

Voor multiroom pakketten zijn geen MAC accounts te bestellen, enkel M3U accounts.

Je kunt deze pakketten bestellen via onze website

2 likes

zijn dat volwassen nonnen?

Kan u me vertellen welke zenders er allemaal inbegrepen zijn in de BeNeLux gold?
Is er eveneens een manier om de Adult sectie af te schermen in dit abonnement?

Alvast bedankt,
PePa

Daarvoor kun je even een ticket openen dan halen wij deze voor je weg.

Vrijwel alle NL/BE zenders. Daarop zijn verder geen beperkingen (op de 4k groep in Platinum).

Ik had de onderstaande vragen ook al even in jullie bestelomgeving gesteld, maar voor nu even in het Nederlands en centraal:

  1. Kan ik met een Gold Multiroom 2CX zowel opnemen als kijken op 1 in hetzelfde device?
  2. Wanneer ik vervolgens 1 connectie sluit, omdat ik de STB afsluit, maar de opname loopt nog door. Kan ik dan op een ander device direct een nieuwe connectie opstarten?
  3. In het verlengde van bovenstaande: zou een Gold Multiroom 4CX abonnement gedeeld kunnen worden tussen 2 verschillende locaties (met verschillende IP adressen)?

Edit: t.a.v. Vraag 3) heb ik begrepen dat het aantal locaties niet uitmaakt.

Ik zal hem even centraal beantwoorden :grinning:.

Dit zou geen probleem moeten zijn.

Yes.

Yes. Er zijn geen IP restricties - de 4 connecties kunnen ten aller tijde gelijktijdig gebruikt worden.

1 like