Lees eerst: Betalen in het klantportaal met Creditcard

:warning: Black IPTV accepteert alleen Bitcoin/cryptocurrency en Creditcard. Voor meer informatie over cryptocurrency, zie #bitcoin

Deze mededeling heeft betrekking op de Creditcard methode via het klantenportaal. Methodes iDeal en Bancontact zijn helaas niet meer mogelijk.

Problemen met betalen?

Het aannemen van betalingen voor IPTV resellers wordt steeds lastiger, van de grote betaalproviders kunnen we helaas geen gebruik maken. Bij problemen met de betaalmethode kunnen wij niet helpen, we hebben geen invloed op de werking van het betaalsysteem - niet alle creditcards worden geaccepteerd. Tickets hierover openen heeft geen nut, je zult naar dit topic worden doorverwezen. Als de methode niet werkt voor je kun je betalen met Bitcoin.

Betaal via Bitcoin - iedereen kan Bitcoins kopen en ermee betalen en elke verkoper kan zorgeloos Bitcoin ontvangen.

Geld is van mijn rekening, maar de factuur staat op onbetaald.

Open in dit geval een ticket.

Handleiding

1. Begin je bestelling altijd via blackiptv.co/buy - je vindt hier links om bij de productpagina’s in WB te komen.

2. Volg alle stappen, tot je bij de betaalopties komt, kies voor Creditcard als betaaloptie. Hoe bestel ik een Black IPTV account?

3. Op de pagina: Checkout vul je al je gegvens als je de methode Creditcard (of MasterCard) gaat gebruiken. Indien je met Bitcoin betaalt, is enkel Naam, Achternaam en Emailadres verplicht.

:warning: Voorkom problemen met betalen!
De GROEN gemarkeerde velden zijn altijd verplicht.
De ROOD gemarkeerde velden zijn tevens verplicht als je de methode Default gebruikt!

1. Als je tegoed in je account hebt, kun je dit tegoed onderaan deze pagina verrekenen met je huidige bestelling.

2. Klik op Complete Order. Je wordt nu doorgestuurd naar je factuur.
    Mocht het niet lukken bij de eerste betaalpoging, hoef niet niet opnieuw te bestellen. Ga simpelweg naar je invoice pagina.

3. Klik op Nu betalen:

4. Klik op je gewenste betaalmethode en rond de bestelling af.

Is betalen met Ideal dus nu mogelijk? Een paar dagen geleden stond deze option er niet bij.

Als je al je adresgegevens op (een willekeurig adres) in NL zet zie je de iDeal mogelijkheid staan, als het goed is.

Ik heb het vandaag geprobeerd (22-3) en de optie is niet aanwezig. De hierboven vermeldde DEFAULT is uberhaupt niet aanwezig. Alleen “BTC ETH LTC”, “Card” en “BTC Bitcoin”.
Bovendien moet je een STAAT invullen, en daar staat een lijst met willekeurige grote Nederlandse plaatsen, niet de provincies,

Inmiddels is dat allemaal weer veranderd.

Dit is een ietwat ouder bericht. Het staat op de planning voor een update.

Momenteel is het BTC, ETH, LTC of creditcard.

Het lukt mij niet om een Gold trial af te rekenen met een Visa card. Gisteren en vandaag geprobeerd maar helaas. Bitcoins heb ik niet en wil ik ook niet in verdiepen. Paypal mogelijkheid heb ik wel maar is blijkbaar geen optie?

Wellicht kun je wat met de info in dit bericht:

PayPal hadden we maar is al bijna 2 jaar geleden gedeactiveerd.

Hoi,
Ik heb in worldbilling geld gestort met een online creditcard van bunq bank. Dit werkt via een app en werk verder goed.
Vanuit wordbilling heb ik vervolgens met het gestorte geld een abonnement afgesloten

Misschien heb je hier iets aan.

Mvg adriaan

1 Like

Heb gisteren mijn abbo verlengd en betaald met bitcoins, betaling is niet verwerkt ofzo want de invoice blijft open staan.
Heb ticket gemaakt over het probleem, zijn nu ruim 23 uur verder, maar nog steeds geen reactie op de ticket gezien.
Gr, maddox

1 Like

Over niet automatisch verwerkte crypto betalingen is recent een FAQ artikel gepubliceerd.

1 Like

Is opgelost, thanks voor de reactie.

Creditcard optie staat er wel maar is niet te selecteren in worldbilling? Betalen met creditcard niet meer mogelijk?

Hmm, krijg hier de volgende opties bij een CC betaalpoging: