Black IPTV accepteert alleen Bitcoin/cryptocurrency en Creditcard. Voor meer informatie over cryptocurrency, zie #bitcoin
Deze mededeling heeft betrekking op de Creditcard methode via het klantenportaal. Methodes iDeal en Bancontact zijn helaas niet meer mogelijk.
Problemen met betalen?
Het aannemen van betalingen voor IPTV resellers wordt steeds lastiger, van de grote betaalproviders kunnen we helaas geen gebruik maken. Bij problemen met de betaalmethode kunnen wij niet helpen, we hebben geen invloed op de werking van het betaalsysteem - niet alle creditcards worden geaccepteerd. Tickets hierover openen heeft geen nut, je zult naar dit topic worden doorverwezen. Als de methode niet werkt voor je kun je betalen met Bitcoin.
Betaal via Bitcoin - iedereen kan Bitcoins kopen en ermee betalen en elke verkoper kan zorgeloos Bitcoin ontvangen.
Geld is van mijn rekening, maar de factuur staat op onbetaald.
Op de pagina: Checkout vul je al je gegvens als je de methode Creditcard (of MasterCard) gaat gebruiken. Indien je met Bitcoin betaalt, is enkel Naam, Achternaam en Emailadres verplicht.
Voorkom problemen met betalen!
De GROEN gemarkeerde velden zijn altijd verplicht.
De ROOD gemarkeerde velden zijn tevens verplicht als je de methode Default gebruikt!
Als je tegoed in je account hebt, kun je dit tegoed onderaan deze pagina verrekenen met je huidige bestelling.
Klik op Complete Order. Je wordt nu doorgestuurd naar je factuur.
Mocht het niet lukken bij de eerste betaalpoging, hoef niet niet opnieuw te bestellen. Ga simpelweg naar je invoice pagina.
Ik heb het vandaag geprobeerd (22-3) en de optie is niet aanwezig. De hierboven vermeldde DEFAULT is uberhaupt niet aanwezig. Alleen “BTC ETH LTC”, “Card” en “BTC Bitcoin”.
Bovendien moet je een STAAT invullen, en daar staat een lijst met willekeurige grote Nederlandse plaatsen, niet de provincies,
Het lukt mij niet om een Gold trial af te rekenen met een Visa card. Gisteren en vandaag geprobeerd maar helaas. Bitcoins heb ik niet en wil ik ook niet in verdiepen. Paypal mogelijkheid heb ik wel maar is blijkbaar geen optie?
Hoi,
Ik heb in worldbilling geld gestort met een online creditcard van bunq bank. Dit werkt via een app en werk verder goed.
Vanuit wordbilling heb ik vervolgens met het gestorte geld een abonnement afgesloten
Heb gisteren mijn abbo verlengd en betaald met bitcoins, betaling is niet verwerkt ofzo want de invoice blijft open staan.
Heb ticket gemaakt over het probleem, zijn nu ruim 23 uur verder, maar nog steeds geen reactie op de ticket gezien.
Gr, maddox
Ik heb enkele dagen na een succesvolle creditcard betaling een mail ontvangen van info@eskaypay.com. Hierin wordt beweerd dat zij de betalingen van Worldbilling verwerken, en dat ik in een antwoord op die mail authorization moet geven voor de transactie. Mail is wel aan mij gericht (gegevens staan erin vermeld). Meer mensen bekend met deze mail en of het vertrouwd is te antwoorden?
Bedankt voor de verheldering. De betaling was al verwerkt en vandaar dat ik het mailtje in eerste instantie vreemd vond, aangezien ze dus nog vragen om goedkeuring. Verder werkt alles naar wens!