Infomir/MAG: Portal instellen

,

Als je een MAG 250-model hebt: laat dan /c achterwegen in de Portal URL.
Modellen uit de 2xx serie raden wij niet aan wegens gebrek aan codecs, dit resulteert in het niet kunnen afspelen van bepaalde streams.*

  1. Allereerst moet je je apparaat met internet verbinden. Je MAC-adres moet worden geactiveerd door de provider; het MAC-adres is te vinden aan de achterkant van het apparaat en begint met 00:1A:79 ….
  2. Als je op Instellingen/Settings klikt, kies je Systeeminstellingen.
  3. Kies vervolgens servers
  4. In Servers zien we een andere optie genaamd Portals; klik die aan.
  5. Voeg bij Portal URL de portal toe die je hebt ontvangen.
  6. We gaan nu naar de Settings pagina en drukken op Restart Portal

Nu kun je zien dat je apparaat begint met het laden van tv-kanalen en even later kun je elk beschikbaar tv-kanaal afspelen. Als je een foutmelding krijgt, wordt je MAG apparaat geblokkeerd. Neem dan contact met ons op.

Fouten? Stuur ons een PB. Wij gebruiken zelf namelijk geen MAG.

3 likes

Beste Black IPTV,

Ik heb vandaag meerdere malen geprobeerd IPTV te kijken via mijn MAG 522 w3, alleen het eindresultaat is een scherm wat aangeeft ‘‘loading’’, dit verandert vervolgens niet.

Mijn link werkt wel aangezien ik op mijn computer via de VLC player wel gewoon de zenders kan bekijken.

Maar als ik nogmaals echter de link invoer in de portal van mijn Mag dan werkt het niet.

Ik heb ook geprobeerd het m3u bestand te openen op de Mag via een usb alleen dit lukt ook niet.

Is de conclusie dat ik gewoon een Formuler of Amiko moet kopen of is er nog een oplossing?

Groeten,

John

Misschien wel inderdaad, ik weet dat MAG apparaten nooit heel erg goed (of helemaal niet) hebben gewerkt met M3U links.

Heb je een mogelijkheid, een server URL, naam en wachtwoord in te voeren ergens in de MAG connection settings?