00:1E:B8 doorgegeven, hoe te verbinden?

Vraag/Probleem:
ik weet niet of ik weer een fout mac adres heb doorgegeven, maar ik krijg een code 7.
account is blocked.
welke naam moet je deze url geven?

Zelf geprobeerd:

Verplichte overige informatie
Type account: mac
Apparaat: formuler z8
Applicatie: mytv2
Type verbinding:lan
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:nee
Relevante topic(s): zet link hier

Heb je de handleiding voor je Z8 doorgelezen?

Formuler Z7/Z8/GTV: Portal instellen (MyTVOnline 1/2)

Zie ook Code 7 FAQ.

Voortaan graag eerst zoekfunctie gebruiken voor je een topic opent.

Ja had ik gezien. Ik heb nu een lightning abo maar 1 van de redenen is dan nog dat misschien het mac adres verkeerd is. De naam van de portal is nog steeds BIPTV?

Opgelost, heb mac adres veranderd van default naar alternate en nu heb ik beeld

1 like

Interesting… Heb je 00:1E:B8 of 00:1A:79 doorgegeven?

En kun je aangeven hoe/waar je dit aangepast hebt? Ik wist niet dat dit kon namelijk.

1A Stond hij op en als je dan op id klikt krijg je drie keuzes. Default, alternate en nog een en heb ik nu op 1E gezet en toen had ik beeld

Ok dat wist ik niet. Dat is handig want dan kunnen klanten dus ongeacht het MAC adres dst ze doorgeven, alsnog beeld krijgen zonder te hoeven wachten tot wij de nodige aanpassing doen.

Ik zal dit binnenkort aanpassen in de FAQ :+1:

Hier is dit dus aan te passen, onder “edit portal”:

image

image

Nu had ik bericht gekregen dat het mac adres aangepast was en krijg ik weer steeds code 7 bij inloggen

1 like

Als het goed is opgelost :+1:

Ok heb hetzelfde probellm, maar als ik het aanpas (Z10 Pro Mx), kreeg ik ook nog steeds de error 7 melding.

Laat even je MAC adres nakijken door een ticket te openen, ervan uit gaande dat alles verder juist ingesteld is.

Ik heb al twee dagen een ticket lopen nog geen antwoord gehad. Wil graag ander mac adres gekoppeld krijgen.

Inmiddels op het ticket gereageerd.

1 like

Ook een code 7 en ticket ingeschoten zie vanzelf de reactie wel :slight_smile:

Zou als het goed is opgelost moeten zijn - of in elk geval beantwoord!