Ik heb een vraag, waar kan ik deze stellen?

Hoe stel ik een vraag op het forum?

Let op: benoem geen persoonlijke informatie, MAC adressen of M3U links. Is er wat mis met je account? Open aub een ticket.

Hoe open je een nieuw topic?

1. Gebruik eerst de zoekfunctie rechtsbovenin, wellicht is je vraag al eerder gesteld en kun je snel je antwoord vinden.
  2. Niets gevonden? Ga naar #support
  3. Druk rechtsboven op Nieuw topic (New topic)
  4. Beschrijf je probleem kort in de titel, het onderwerp.
  5. Beschrijf duidelijk je probleem in de inhoud van je topic, waar loop je tegenaan, wat voor apparaat gebruik je, wat heb je al geprobeerd? Hoe specifieker je bent, hoe groter de kans op een nuttig antwoord.
  6. Opgelost? Het topic wordt gesloten zodat verdere reacties niet mogelijk zijn. Een nieuw probleem, vraagt om een nieuw topic.

Voorbeeld van een nieuw topic:

Op het forum is niet gewenst om onder een willekeurig topic een totaal niet gerelateerde vraag te stellen (off-topic). Grote kans dat een van de moderators je bericht zal afkeuren. Elk topic gaat over een onderwerp, dit dient gerespecteerd te worden, anders komt er willekeurige info op alle plekken waar het niet moet.

Iemand die in een topic leest over een probleem met EPG, is waarschijnlijk niet geïnteresseerd in een reactie over opnemen met een Formuler. Houd hier rekening mee als je een reactie plaatst. Open een ticket als je vraag privacygevoelig is.

2 Likes