iDEAL/Bancontact storing - 10% korting op crypto betalingen

Zoals aangegeven op worldbilling, is er momenteel een storing met iDEAL en Bancontact betalingen.

We verwachten dat dit weer werkt tegen het einde van de week.

Houd deze pagina in de gaten voor de actuele status. We sturen een mail wanneer de methode weer beschikbaar is.

TIP: Bitcoin betalingen werken altijd. We kunnen deze accepteren zonder tussenkomst van enige tussenpartij!

1 Like

betaling via master card , nog steeds niet mogelijk

Dat klopt en die accepteren we al een hele lange tijd niet.

Beste klant,

Helaas heeft onze betaal provider nog steeds storing met de iDEAL/BANCONTACT koppelingen.

Veel meer informatie en een ETA kunnen we hier helaas niet over delen, wel kan ik kwijt dat wij hier uiteraard enorm van balen. Klanten zullen veelal uitwijken naar een andere provider, een klein deel kiest om eens te kijken naar Bitcoin. Dit stellen we enorm op prijs, de belangrijkste reden lichten we graag toe:

Help autoriteiten niet en zorg dat wij nog jaren door kunnen met het aanbieden van al jullie favoriete kanalen. Cryptobetalingen spelen een grote factor, niet alleen voor ons, maar voor de internationale IPTV markt. Leer met crypto betalen en help ons en onze concurrentie anoniem te blijven.

Leuk feitje: in 2019 waren wij al bezig met het stimuleren van BTC betalingen, mede om bovengenoemde redenen. Had je in 2019/2020 op het hoogste punt €100 aan Bitcoins gekocht, dan zou dit momenteel 5 jaar accounts waard zijn. :chart_with_upwards_trend:

stil can’t pay the bill from plex
Your payment method is: iDEAL/SafetyPay not to see in the list

grt Vampier

Jup, helaas nog steeds geen iDEAL/SafetyPay

Wel kunnen we per vandaag weer 10% korting bieden op cryptobetalingen.

Ben dat gedoe met Bitcoins grondig beu. Heb al verschillende sites uitgeprobeerd. De anycoindirect werkwijze zoals beschreven in de faqs werkt niet. Het minimumbedrag is 100 €. Ik kan dus mijn rekening van 40 € niet betalen. Als Ideal pay of bancontact niet snel werkt wijzig ik van provider.

1 Like

Ja want wij zijn hier zelf natuurlijk heel blij mee :grinning:

Ziggo, kan je altijd netjes betalen zonder problemen!

Zeer “nuttig” voor de gebruiker…gelukkig zijn er genoeg providers

Ik weet niet wat je verwacht? wij vermelden netjes dat er een storing is. Daar zul je het mee moeten doen, net als dat wij hopen dat het z.s.m. weer werkt.