Grote IPTV ontvangers topic

Discussie, vragen en advies over de keuze van je IPTV box.

Om het topic te openen, enkele vragen die je in een reactie kunt gebruiken.

  • Welke box heb jij in gebruik en ben je er tevreden mee?
  • Welke box zou je niet aan andere aanraden en waarom niet?
  • Welke aankooptips wil je als ervaren gebruiker meegeven aan nieuwe IPTV kijkers?

A post was merged into an existing topic: Beta Update formuler Z8 v 1.4.45 Beta

Ik ben nog steeds aan het zoeken welke Iptv box ik zal aanschaffen. De amiko 5AL hebben mijn ouders maar die box vind ik te traag en niet zwaar genoeg. Dan kom je bij de amiko AM5 (van de aanbieding) maar daar zie ik niet veel verschil in behalve de pauze knop. Dan de Amiko one 59, die lijkt me al zwaarder. Maar is deze net zo snel in de updates als de A5L want dat was top mbt de shut down in september. Amiko had gelijk nieuwe software.
Dan kom ik bij het volgende de BuzzTV XR4000 lijkt mij een mooi apparaat, maar ook lastiger in bediening mbt de toegangspagina. Werkt deze ook met my tv online? Dat kon ik namelijk niet vinden. En hoe is de ondersteuning van de buzz tv.
Al met al ik kom er nog niet uit en wil graag een Iptv box met abonnement bij BIPTV kopen.

Groetjes Dian :tulip::rose::cherry_blossom:

Als je echt een zwaardere box wilt lijkt een Amiko One 5G me geen verkeerde keuze. De A5M komt inderdaad eerder in de buurt van een A5L. Formuler is traag met updates, iedereen heeft dit vorige maakt gemerkt. Amiko was er inderdaad snel bij. One 5G is het krachtigste model van Amiko op dit moment.

Buzz durf ik je niet te adviseren. Misschien kan @Hawkje je meer vertellen hierover, want die heeft recent een Buzz box aangeschaft. Die heeft geen MyTV online maar een eigen app.

Hallo iedereen,

Gisteren voor het eerst dit forum bekeken en moet toegeven ziet er goed uit.

Ik zit met het volgende! ik heb wat advies nodig wat jullie denken dat een goede combi is qua abbo en box. Momenteel draai ik alles op een zgamma maar die vind ik redelijk traag.

Daarnaast zou ik graag willen overstappen naar deze aanbieder. Wat kunnen jullie mij aanraden?
Ik lees graag jullie reacties.

Groeten BKTH

2 likes

@BKTH Als provider zijnde adviseren we Amiko voornamelijk de laatste tijd.

Formuler Z8 incl MyTVOnline heeft in de ogen van vele de mooiste interface, alleen is Formuler iets trager met updates als het er op aan komt hebben we afgelopen weken gemerkt. Dit is voor ons belangrijk en daarom adviseren we Amiko. Die deed er enkele uren over om fixes uit te brengen, in tegenstelling tot de weken die Formuler klanten hebben moeten wachten.

Verder hoop ik dat je wat tips van klanten kun’t krijgen, dat zijn immers de eindgebruikers.

1 like

Voor wie 1GB en 2GB werkgeheugen allemaal niet genoeg is, is de BuzzTV XRS4000 binnenkort leverbaar bij BlackIPTV. Deze box heeft wel 4GB werkgeheugen en draait op het nieuwste Android 9.0.

Is dit niks voor jou dan? :point_up_2:

1 like

Ik ben van plan om een Formuler z8 aan te schaffen of kan ik beter een Amiko 5 aanschaffen.

Voor mij is het fijn als ik er goed IPTV mee kan kijken. Wat zijn de voor en nadelen? En waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Goed IPTV kan op beide.

Misschien handig om op te letten, als je ook apps uit de Google Play Store wilt installeren is 2GB RAM (werkgeheugen) aangeraden. De meeste modellen hebben 1GB. De volgende apparaten hebben 2GB RAM

1 like

Vanaf wanneer is de buzzTV XRS4000 beschikbaar?

A post was split to a new topic: Problemen met Amiko 4K

Naar verwachting over ongeveer 2 weken.

1 like

Beste mede forum leden, ik heb zelf de H96 pro +
Besteld op AliExpress, 3 jaar geleden 3 GB werkgeheugen( 50 euro)Je zit dan wel weer vast aan een app. Maar na 3 jaar werk hij nog steeds super.
Dit jaar de H96 Max H2 ook gekocht 4 GB werkgeheugen. ( 35 euro)Werkt ook super iets minder beeldkwaliteit dan de eerste. Dus heb je iets minder te besteden doe hier je voordeel mee

2 likes

Combinaties zijn weer mogelijk met het billingportal. Meer informatie: