Geen email ontvangen met M3u link na bestelling

Geachte mijnheer/mevr.

Ik heb nog steeds geen email ontvangen met de M3U gegevens, na mijn bestelling (Gold, Black iptv 6 maanden optie) van 2 weken geleden.
Hij zit ook niet in mijn spambox ook in niet te zien in de portal van wordlbillings.
In juni 2020 bestelde ik hetzelfde en toen ontving ik de link wel via mail.
Er was vanuit Wordbilling in eerste instantie dat de factuur nog open stond, maar dat is nu opgelost,
nadat ik de bewijs van betaling heb gestuurd. De service is toen door Worldbilling op actief gezet.
Wel zie ik dat de registratie datum en en volgende verloopdatum hetzelfde zijn. Klopt dat wel?
Zou het daarom zijn dat ik geen mail ontvang met de M3U gegevens? De volgend verloopdatum zou dan toch na 6 maanden moeten zijn?

In de bijlage de screenshot van bovengenoemde verloopdatum. [verwijderd i.v.m. privacy]

Met vriendelijke groet,

Volgens mij is je eerder gevraagd een ticket te openen. Hoe open je een ticket?

Daarnaast zie ik op je screenshot dat het een Gold MAC account betreft, je zult dus nooit een M3U link ontvangen hierbij maar slechts de Portal URL (en die heb je ontvangen en die is ook zichtbaar zoals je ziet).

Je MAC adres staat ook op je screenshot, ik heb al meerdere keren je MAC van het forum verwijderd maar je blijft het maar plaatsen, eigen risico.