Formuler GTV + 1 jaar IPTV & opnemen

Blijkbaar zou het aan de opslag liggen, als het apparaat te oud is leest en schrijft te traag.

Het beste zou zijn een ssd usb stick van etelijke gb.
Ik heb een externe hdd aanhangen ook 10x geformateerd en etc… ik kan soms live opnemen maar gepland nog nooit gelukt.

Ik ga morgen dan maar een nieuwere versie van opslag hallen ssd . Anno 2022 en een mediabox waar men zo vol lof over spraken , en niemand weet hoe je moet of kan opnemen. Nergens beschreven of in een degelijke handleiding . Contacteer je de verkopers of het merk zelf, dan zegggen ze gewoon we hebben ook een niet goed geld garantie! Sry maar dat apparaat moet opnemen niet meer niet minder.

Ben al op veel forums aangemeld voor dit probleem, maar volgens mij neemt men niet meer op of vele hebben een andere box ofzo.

Voel me wel in de steek gelaten ben hier al weken mee beizg. Iets wat normaal plug and play is plug and geklooi verder.

Lees en schrijfsnelheid is inderdaad belangrijk… Laat eens weten hoe het gaat met SSD aangesloten.

Betreft de geplande opnames:

Misschien helpt dit?

Tevens hier ter referentie de officiële handleiding voor geplande opnames. Je dient de MOL2 (MyTVOnline 2) stappen te volgen.

Ik begrijp wat je bedoelt, hier op ons forum ben je recent aangemeld en het forum wordt veelal gebruikt voor support betreft IPTV storingen op onze servers en als centraal punt voor allerlei vragen/problemen - soms gaat dit verder dan enkel IPTV. Soms tref je iemand hier op het forum met hetzelfde probleem maar in de IPTV wereld zoekt men vaak enkel fora op als ze zelf een probleem hebben. Onze dienst is vooral het verkopen, support leveren en werkend krijgen van IPTV pakketten. We doen ons best met elk probleem of vraag mee te kijken, maar weten ook niet altijd direct een oplossing, elk apparaat werkt anders en worden regelmatig geupdate.

Betreft opnemen en kijken tegelijk, ja een account met meerdere connecties kost geld (dit zijn feitelijk 2 accounts onder 1 accounts, en kan bijv. ook gedeeld worden).

Zie de diensten met [2CX] en [3CX] tag.

Hoi, bedankt voor de respons!
Het geen wat er in het engels word gepost staat is bij mij ook zo ingesteld. Maar neemt gepland noet op… wel live!!

Dus als de lees en schrijfsnelheid niet ok is, waarom neemt hij live dan wel op? Of is er nog een verschil ergens?

Ik heb daar niet zo 123 een oplossing voor… ik heb zelf geen ervaring met opnemen en ook geen GTV in bezit.

Deze stappen lijken iets anders dan in de handleiding, met name stap 3, maakt dat wat uit?

Android Settings > Device Preferences > Power Key Behavior > Verify mode is set to “Sleep” (Standby)

Open MOL2, schedule a recording to start 10 minutes from now:

  1. Open the grid EPG view by pressing the EPG button on the remote
  2. Navigate to a future event
  3. Press OK on the remote. DO NOT press the RECORD button.
  4. Manually adjust the Start Time parameter to be +10mins from now
  5. Press SAVE
  6. Exit from all menus and from the app
  7. Press the power button on the remote
  8. Wait 10 minutes in front of the TV to see what the GTV does at the scheduled recording time
  9. Report back with your results

Hi,

De sleep button stond al aan.
En als ik de stappen doe die in het engels staan.
Dan zie ik de box wel aangaan uit sleep.

De tv staat dan uit.

Na een uur ben ik bij mijn opnames gaan kijken en er stond niets…

Ik heb wel een nieuwe usb 3.0 flash drive van sandisk in de box gestoken van 64Gb/ snelheid tot 150 mb read.
Moet ik met die usb eerst iets doen vooraleer ik deze gebruik?

Als ik hem insteek krijg ik een melding om file commander te openen, dat heb ik wel overgeslagen.

In de tekst puntje 4 versta ik niet zo goed.
Bij de startopname + 10 min bij doen, dan neemt hij te laat op en mis ik een stuk als ik het goed begrijp…

Formatteren via de Formuler box is aangeraden als ik de reactie van Jik lees.

Dit is om te testen, en niet al te lang te hoeven wachten om te checken of het werkt.

Hoe formateer ik de usb op fat 32?

Dus u.hebt een formuler?
Kan u live opnemen en zappen naar andere zenders?

Grtz Tompie

Formateerd u eerst op de pc de usb naar fat32 en dan nog eens via de formuler of is 1 van de 2 ok?

Ik heb een Formuler maar nog nooit de opname functionaliteit gebruikt of getest, dus de info die ik deel is puur obv documentatie online :grinning:.

Probeer het eens exact zoals @Jik dat heeft gedaan, stel ik voor.

.Ik heb de usb geformatteerd via de formuler.
De opslag was verbonden werd vermeld.

Daarna met opnemen zegt die opslag niet verbonden…

Even googlen, kom je uit bij dit topic:

Met een - zo te lezen - werkende oplossing.

Hi,

Ik kan nog eens proberen met rufus te formateren met de nieuwe stick.

Vorige keer ook de rufus geprobeerd maar dat helpte niet

Als je een nieuwe usb koopt, zijn die dan niet geformateerd en of gebruiksklaar?

Nee, formatteren dien je altijd uit te voeren, liefst op het apparaat dat deze gebruikt wordt in geval van Formuler.

Ik heb mijn nieuwe usb met rufus geformateerd.
NFTS.

Voor de problemen die ik had, was me aan te raden rufus te gebruiken daarvoor heb ik de formuler laten formateren maar dat hielp me niet.

En ik heb hier ergens gelezen dat formateren via de formuler momenteel niet oppprtuun was of nog niet ging.

Hallo,

Waar kan ik een iptv test lijn bekomen, om te zien dat de lijn die ik nu in gebruik heb wel stabiel is?

Grtz Tom

Je bedoelt een test van onze dienst? Zie: https://www.blackiptv.co/trial/

Wat zijn de prijzen enkel de verbinding?

Sport kanalen
Netflix
Disney+
Etc…

Grtz Tom

De prijzen zie je in het billingportaal.

De diensten waar je naar vraagt verkopen wij niet, wel zit er een aanbod VOD binnen het Lightning pakket.