Favorieten in IPTV Extreme

Device: Smart tv
Applicatie: IPTV Extreme
Ik kijk via M3U/MAC: M3U

Iets wat ik niet begrijp: Ik heb naast Biptv nog een 2e provider. Laat ik die B noemen. Vanuit de groups/ channels van Biptv heb ik in IPTV Extreme favorieten aangemaakt. Als ik nu overschakel van de playlist van Biptv naar de playlist van B hou ik toch dezelfde favorieten die ik via Biptv heb aangemaakt. Als ik deze dan aanklik streamen ze ook gewoon. Hoe kan dit? Ik heb toch een andere playlist geactiveerd? Als ik in groups zie, zie ik inderdaad de channels van provider B en niet die van Biptv.

Dat zou je denken, maar je favorieten zijn eigenlijk snelkoppelingen naar onze stream. Zie het als een soort link. Daarom zal een favoriet altijd verwijzen naar de link uit de oorspronkelijke playlist. Als je binnen een app toegang hebt tot de favorieten van meerdere servers/providers, open je altijd de oorspronkelijke stream uit de playlist.

Simpel gezegd weet jouw applicatie niet anders dan het bekende kanaal te openen, omdat dezelfde zenders op een andere server een andere streamlink heeft, namelijk naar de playlist van de andere server.

Als je een beetje handig bent kun je je M3U bestand openen met kladblok of iets dergelijks, dan zie je hoe de linkjes naar een stream eruit ziet.

Bedankt voor de uitleg. Geloof dat ik het snap. Ik kan dus favorieten uit verschillende playlist door elkaar zetten en als ik er dan één aanklik opent hij de stream naar de provider waar hij oorspronkelijk vandaan komt?

Dat is helemaal correct. Als je eenzelfde zender van beide servers in je favorieten zet heb je die dus 2 maal in de favorieten staan.

Ik moet wel nog even adviseren dat ons oude panel Xtreme IPTV gebruikers blokkeerde, er is/was iets niet goed met die app en de manier waarop hij verbinding maakt. Ik weet niet hoe dit nu is.

Als je de mogelijkheid hebt, adviseren we TiviMate.

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.