Extra Nieuwsbrief | Augustus 2021

Hmm, ik weet niet of dat met die app gaat.

GSE IPTV ondersteunt dit wel, volgens mij TiviMate ook.

Vraagje: ik heb nu een gold abbo, en wil graag gebruik gaan maken van de compensatie regeling. Door de weinige info die beschikbaar is, vind het echter moeilijk om te kiezen tussen metal en lightning. Vandaar twee vraagjes: heeft metal wel gewoon de “grote” NL zenders en NL filmkanalen? Is terugkijken en vod bij metal beschikbaar? Mvg

Als NL belangrijk voor je is adviseer ik ten allertijde Lightning. Catchup heeft Metal niet. De VOD bij Metal is internationaal en niet op de Benelux gericht.

Ik wil graag gebruik maken van jullie korting. Wat moet ik precies doen? Ik ga voor de lightning abonnement…

Zie Overstapregeling (compensatie) voor Platinum-Gold klanten

1 Like

Dankjewel! is ondertussen ook gelukt via ticket…

De kwaliteit van de nieuwe service is geweldig goed, by the way! Heel tevreden :slight_smile:

Hi, hoe lang duurt het ongeveer voordat zo’n ticket is afgehandeld? Heb hem al een aantal dagen geleden aangemaakt maar heb tot dusver niks gehoord. Ben bang dat ik nu geen kortingscode krijg voor 1 november. Alvast bedankt

Alle tickets zijn momenteel beantwoord.

Ik kan deze niet vinden in mijn 24hr lightning abbo. Waar vind ik ze? Ook al is nu geen uitzending zou de zender wel in de lijst moeten staan lijkt me.

Deze zitten niet in de 24hr tests, Lightnings tests bevatten geen Sport & VOD.