Extra Nieuwsbrief | Gold & Platinum | Aug 2021

Ah… I see - er zijn wat groepen die niet in de trial zitten (waaronder Italia Sports & F1 voor zover ik zie). Deze content is erg gevoelig voor de online waakhonden, vandaar dat dit soort kanalen niet in de trials zitten.

De trial is nu dus verlopen…kan ik al een abo nemen op Lightning…of beter even wachten hoe het gaat lopen met een eventuele compensatieregeling?

Als je de mogelijkheid hebt, graag wachten. We verwachten met 1-2 dagen de informatie online te hebben.

Mocht je echt graag willen bestellen, bestel dan een maand. Volgende maand kun je ook de overstap met compensatie doen.

Ik heb net een 24h test voor Lighting lopen. Helaas kan ik bij het Belgische pakket niets van sportzenders terugvinden? Dit zou impliceren dat een overstap voor mij waardeloos zou betekenen aangezien ik al een legaal abonnement heb met al de zenders die Lighting nu aanbiedt.

Sportzenders zitten niet in de trials.

1 like

Laat de boel maar lopen zo het nu is en daar bedoel ik mee het was dan bij voorbaat leuk zolang het geduurd heeft toch 2 jaar van de 2 1/2 jaar beeld gehad minimaal met mijn Platinum en Gold .
:sunglasses::+1:

1 like

Hoi Jongens,

Ik heb in het verleden ook de loftrompet geblazen, en ben heel blij met jullie manier van communiceren. Ik ben dan ook heel benieuwd naar jullie compensatievoorstel…

Hebben jullie een zenderlijst van beide pakketten?

Een zenderlijst zou dan wel interessant zijn. Ook geen idee of deze zenders dan wel degelijk werken. Ik dacht dat een test hiervoor diende …

Nee en die komt er ook niet… De laatste keer dat we een zenderlijst online gezet hebben zijn we uit Google gebombardeerd door DMCA-klachten (Google dit als je er nooit van hebt gehoord). De provider heeft dit niet in de trial zitten om soortgelijke redenen.

Goedenavond,
Na wekenlang me afvragen waarom de IPTV niet meer lekker gaat heb ik eindelijk het antwoord gevonden hier. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik dus zelf niet goed heb gelezen. Dat geldt ook voor de risico’s van IPTV… dit was allemaal nieuw voor me en ik heb de gok genomen.

De reacties lezende begrijp ik zeker dat je als koper dus een risico moet incalculeren. Vandaar (en door de toon van jullie nieuwsbrief) dat ik hier niet ga lopen zeiken om compensatie omdat ik Platinum begin juni heb aangeschaft. Wel ben ik heeeel benieuwd of ik bijv. kan worden overgezet of flinke korting kan krijgen op een ander pakket. Het gaat mij eigenlijk alleen om de sportzenders.

Ben heel benieuwd en hoor t graag!

Korte update: we werken hard aan de overstapcompensatie, het is iets ingewikkelder dan gezegd met verschillende groepen klanten met verschillende motieven. Please be patient.

3 likes

Ik hoor graag van jullie :+1::+1::+1:

2 likes

Netjes van jullie dat je de boel niet laten ploffen en met de noordezon verdwijnen maar er alles aan doen om BlackIPTV weer op te bouwen.

2 likes

Betreft: Lightning.
In verband met het wegvallen van Formule 1 vanaf 2022, heeft Lightning ook de UK Sport VIP F1 kanalen? Anders moet ik uitwijken naar Metal.

Ik denk dat Lightning prima is voor F1, al weet ik niet precies wat je bedoelt met UK Sport VIP F1. Sky Sports F1, helmet cams en de meeste F1TV kanalen zijn terug te vinden in Lightning.

Dank voor het snelle antwoord. Zal binnenkort overstappen op Lightning, zolang Platinum nog werkt bij mij.

Heb je Overstapregeling (compensatie) voor Platinum-Gold klanten gelezen? Houd er wel rekening mee dat de overstapregeling eindigt over 2 maanden (1 november).

Gelezen. Zal dit zeker vóór 1 november in orde maken.

1 like

Kan je in trial voor lightning ook programmas terug kijken? Zo ja, weet iemand hoe dat werkt in de perfect player app?