Extra Nieuwsbrief | Gold & Platinum | Aug 2021

Ik hoor graag van jullie :+1::+1::+1:

2 likes

Netjes van jullie dat je de boel niet laten ploffen en met de noordezon verdwijnen maar er alles aan doen om BlackIPTV weer op te bouwen.

2 likes

Betreft: Lightning.
In verband met het wegvallen van Formule 1 vanaf 2022, heeft Lightning ook de UK Sport VIP F1 kanalen? Anders moet ik uitwijken naar Metal.

Ik denk dat Lightning prima is voor F1, al weet ik niet precies wat je bedoelt met UK Sport VIP F1. Sky Sports F1, helmet cams en de meeste F1TV kanalen zijn terug te vinden in Lightning.

Dank voor het snelle antwoord. Zal binnenkort overstappen op Lightning, zolang Platinum nog werkt bij mij.

Heb je Overstapregeling (compensatie) voor Platinum-Gold klanten gelezen? Houd er wel rekening mee dat de overstapregeling eindigt over 2 maanden (1 november).

Gelezen. Zal dit zeker vóór 1 november in orde maken.

1 like

Kan je in trial voor lightning ook programmas terug kijken? Zo ja, weet iemand hoe dat werkt in de perfect player app?

Hmm, ik weet niet of dat met die app gaat.

GSE IPTV ondersteunt dit wel, volgens mij TiviMate ook.

Vraagje: ik heb nu een gold abbo, en wil graag gebruik gaan maken van de compensatie regeling. Door de weinige info die beschikbaar is, vind het echter moeilijk om te kiezen tussen metal en lightning. Vandaar twee vraagjes: heeft metal wel gewoon de “grote” NL zenders en NL filmkanalen? Is terugkijken en vod bij metal beschikbaar? Mvg

Als NL belangrijk voor je is adviseer ik ten allertijde Lightning. Catchup heeft Metal niet. De VOD bij Metal is internationaal en niet op de Benelux gericht.

Ik wil graag gebruik maken van jullie korting. Wat moet ik precies doen? Ik ga voor de lightning abonnement…

Zie Overstapregeling (compensatie) voor Platinum-Gold klanten

1 like

Dankjewel! is ondertussen ook gelukt via ticket…

De kwaliteit van de nieuwe service is geweldig goed, by the way! Heel tevreden :slight_smile:

Hi, hoe lang duurt het ongeveer voordat zo’n ticket is afgehandeld? Heb hem al een aantal dagen geleden aangemaakt maar heb tot dusver niks gehoord. Ben bang dat ik nu geen kortingscode krijg voor 1 november. Alvast bedankt

Alle tickets zijn momenteel beantwoord.

Ik kan deze niet vinden in mijn 24hr lightning abbo. Waar vind ik ze? Ook al is nu geen uitzending zou de zender wel in de lijst moeten staan lijkt me.

Deze zitten niet in de 24hr tests, Lightnings tests bevatten geen Sport & VOD.

Ik hoop dat ik het volgende mag posten. Ik was aanvankelijk bij Black IPTV ‘‘worldbilling’’ maar veel ‘doorschuivende’ zenders, en ik wisselde vlug naar (niet te verwarren met gelijknamige aanbieders). Ik ben er héél tevreden. Reeds vorig jaar wist ik ook wel, dat de nederlandse wet, alle IPTV aanbieders in Nederland verbiedt. Dus wat gebeurd is met Black IPTV is geen verrassing. Die zit ergens waar niemand het weet; iedere betaling gaat op een naam van een nieuwe derde persoon. IPTV is wel degelijk de 100 % vervanger van andere betalende diensten ! En dit puur met streaming (dus alleen een link over internet, geen box). Ik gebruik veelal MPC HD en de laatste versie (december 2021) 18, dat bij buffering probleem, het programma automatisch 10 seconden terugzet (dus geen schuiven meer van zenders). Eleven Sports Pro League (belgisch voetbal in nederlands) ‘‘slackt’’ wel (loopt trager), en dan kijk ik op VLC.
Ik hoop dus dat deze blijft staan. Ik was ook klant vroeger.

Heeft er niets mee te maken, heb je reclame uit de post verwijderd en nu voegt je post eigenlijk niet zoveel toe…