Error 520 CloudFlare M3U (watchbiptv.co)

Platform:
Apparaat: Samsung TV
Applicatie: SmartIPTV
M3U/MAC: M3U
Type verbinding: Kabel
Probleem omschrijving: M3U url onbereikbaar > Geen communicatie tussen Cloudflare en watchbiptv.co
Zelf geprobeerd: smartiptv app cache gereset, lijst verwijderd > opnieuw geladen >> URL van de M3U werkt niet
Speedtest.net result: [indien van toepassing]
Ervaring IPTV:
Relevante problemen: [link]

Wat zie je als je op je M3U link klikt? (of je browser bezoekt?) (meer info)

Net een willekeurige M3U link geopend maar M3U file wordt gewoon gedownload.

Is je account niet gewoon verlopen?

Ik probeer een screenshot te uploaden…

En dat is prima gelukt.

Kun je die M3U link sturen in een bericht naar @BIPTV?

account is zondag pas geactiveerd en heeft het die avond gedaan, volgende ochtend was dit probleem al zichtbaar. Ik heb nog 2 andere accounts, die werken goed. Ik stuur die link gelijk door naar @BIPTV

1 like

Bedankt. Dat was een systeemfout, was een gegenereerd trial account i.p.v. je bestelde pakket. Inmiddels een verlopen account dus de link werkte niet en vandaar de CloudFlare melding.

Je hebt een nieuwe link ontvangen, met de juiste verloopdatum.

Ok top, ik hou de mail in de gaten. Bedankt voor snel handelen

Je ziet je gegevens ook altijd via je client area. Mocht de mail niet binnenkomen (check ook SPAM, of zie: Ik ontvang geen email berichten na mijn bestelling, wat nu?

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.