Cyber Week - bijna 40% korting op alle jaarpakketten!

:clock1: Mis deze aanbieding niet. Deze actie loopt tot en met zondag 6 december.

Deze week is het Cyber Week en wij doen natuurlijk weer mee. Dit jaar geven we op elk jaar abonnement bijna 40% korting! Deze aanbieding geldt voor zowel 12 maanden op de Platinum Server, maar ook de Gold server. Benieuwd naar de verschillen?

Bestel nu voor €50 in plaats van €80! Een kortingscode is niet nodig, prijzen op de website zijn aangepast.

:fast_forward: Ga naar onze bestelpagina

Lees ook onze November nieuwsbrief, als je deze nog niet gelezen hebt. Hier staan belangrijke wijzigingen in, zorg dat je deze goed doorleest.

NIEUW: Film/serie liefhebber? Probeer Plex!

Veel kijkplezier,

Team BIPTV.

3 Likes

Is er ook korting voor verlengingen?

Elk besteld account is altijd een nieuw account, deze wordt direct geactiveerd.

Geen multi screen/room accounts meer?

Die zijn nooit te bestellen via het bestelportaal, je kunt deze wel aanvragen via een ticket.

Zie ook: Kan ik op meerdere apparaten tegelijk kijken?

leuk… eentje erbij genomen. had pas 3 maanden gekocht. als ik daar 15 bijleg kan die dan ook naar 1 jaar?

1 Like

Hoi Jeroen, we snappen je gedachte maar dit is helaas niet mogelijk. Elk besteld account betreft een nieuw account. Vandaag besteld is dus een nieuw account met een verloopdatum precies over 12 maanden.

geen probleem. dan heb ik over 3 maanden maar 1… (en een van ali erbij ofzo) beetje lullig dat ik net 1 week te vroeg was

Je hebt als nog een mooie deal :+1:. Daarnaast als wordt toegezegd aan jouw verzoek, zullen vele anderen volgen - en waar trek je dan de lijn… Daarom worden acties nooit op eerdere orders toegepast, niet altijd in je voordeel, maar wel altijd duidelijkheid.

ik heb een jaar PLATINUM besteld op mag322 mac adres XXX en ik heb geen ontvangst de melding is stb is blocked call your provider voordien had ik altijd een maand een maand besteld en werkte hat prima. u kiunt u dit verhelpen zodat ik weer ontvangst heb op deze ontvanger.

vr. gr. Jerry voskuil

@jer100 Het is niet slim je MAC adres te delen op een openbaar forum. Probleem inmiddels verholpen via je ticket.