Crypto Deals | GTV/QS7+ incl. IPTV abo combi's zijn nu beschikbaar

Goed nieuws! Via onze website is het tegenwoordig weer mogelijk om IPTV ontvangers te bestellen in combinatie met een Platinum of Gold pakket.

We hanteren speciale prijzen, er kan alleen met cryptocurrency betaald worden. Op deze manier willen we tevens crypto betalingen in deze grijze sector te stimuleren.

Zo bieden we de Qsmarter QS7+ 4K icm een IPTV abonnement aan voor maar €159,99!

Weetje: je hoeft niet perse 1 hele bitcoin te kopen! Meer info over cryptocurrency betalingen, klik hier: bitcoin

We accepteren niet alleen Bitcoin. Ook munten die goedkoper zijn in transactiekosten Worden geaccepteerd, bijvoorbeeld Litecoin of Bitcoin Cash.

Om deze deals te introduceren, krijg je bovenop de standaard korting nog eens 10% korting met de kortingscode BITCOIN.
Deze actie loopt t/m 31 mei.

Bekijk onze stuntdeals op onze website.

We hebben een speciaal topic voor vragen en tips omtrent CryptoCurrency betalingen aangemaakt:

1 like

Goedemiddag,

Ik ben nieuw hier op het forum en wilde de kortingscode van 15% gebruiken om een Amiko AN6 max aan te schaffen op de website. Echter bij het ingeven van de code (IPTVBOARD) krijg ik de melding dat deze kortingsbon niet bestaat.
Weten jullie hoe ik hier gebruik van kan maken, of dat er een andere code is welke ik kan gebruiken?
Bedankt alvast!

Groeten,
Kevin

Deze code is enkel geldig op worldbilling.

Op de combideals, geldt tot eind mei de kortingscode BITCOIN.

Oké top, bedankt voor je snelle reactie!

Groeten,
Kevin