Centraal topic: vragen & discussie

Hmm, Sky Sports Box Office is er inderdaad niet, maar volgens mij zie ik die op DAZN 1 BAR (Germany Sport).

1 like

Oja jammer, dit is in het Duits maar prima ! Bedankt weer voor snelle reactie

2 likes

Goedendag,
inmiddels al weer tijdje aan het genieten van het aanbod, maar nu verloopt mijn abbo binnenkort en wil ik ipv 1 abbo, het 2cx abbo nemen. Nu is mijn vraag of ik deze nu al kan bestellen, en deze automatisch ingaat als het vorige is afgelopen?

Nee, je kunt het best bestellen 1 dag voor verloop of erna… elk besteld account is een nieuw account en wordt na betaling automatisch geactiveerd.

Hallo,

Ben nog wat onbekend in dit forem en kan geen vraag/topic maken, daarom probeer ik maar hier.

Heb al een tijdje Plex en nooit problemen, maar wil vandaag iets gaan kijken en krijg geen verbinding.
Heb geprobeerd via de plex brwoser, plex app (mobiel en pc) zelfs op me formuler z10.
Maar nergens kom ik erin, zie alleen een driehoek met uitroepteken.
Updates plex gechekt, ook alles up to date, en betaald voor de server en app bij plex.
Snap er niks van want volgens de server status is de plex server online.
Kom er niet uit, hoor graag of er wat aan de hand is, of een simpele oplossing is die ik gemist heb.

Vriendelijk groet,

Bedankt voor het melden. Er was inderdaad een probleem aan onze zijde. Inmiddels zou alles weer moeten werken!

1 like

Klopt werkt weer, bedankt voor de snelle fix. Kan me weekend eindelijk beginnen :wink:

2 likes

HI, waar kan ik de zenderlijst vinden voor lightning en metal?

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Formuler GTV met lage Ethernet snelheid, WiFi is OK

7 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Plex 4K content beschikbaarheid

Hi,

een vraagje zit moto gp bij de sport kanenalen ?

Jazeker. MotoGP wordt t/m 2024 uitgezonden door BT Sport. Die vind je onder de UK groep.

Daarnaast hebben Sky IT, Virgin Media IR waar deze ook worden uitgezonden. Waarschijnlijk zijn er nog meer alternatieven, echter is er nog niet veel duidelijkheid. Tegen de tijd van begin seizoen, is er altijd wel een kanaal te vinden om MotoGP te volgen.

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Unable to topen stream error http 403

Hoi…

Kan het zijn dat skrill niet werkt?
Ben al een poosje bezig, maar zegt elke keer betaling mislukt.

Heb al meerdere keren geprobeerd via zowel hun website als via de app.

Hallo,

Een nieuw topic starten lukt mij niet dus vandaar dat ik het even zo doe.
Een kennis van mij heeft iptv smarters pro met daarop de server trex.
Voorheen gebruikte hij de app 4k ott met de server ott.

Nu heeft hij met de app iptv smarters pro dat het beeld niet synchroon loopt met het geluid, en af en toe haperend beeld. Ik heb aangegeven dat dit misschien wel komt omdat hij tv kijkt via wifi en niet via LAN.
Echter nu werkt de oude server van ott weer op de app 4k ott, en dit hapert niet en is ook via wifi.

Kan het aan de app iptv smarters pro liggen?

En de belangrijkste vraag we zagen in de app 4k ott dat je 2 portals kunt hebben, maar waar vullen we de gegevens van portal 2 in? Zodat we daar de gegevens van de trex server kunnen invullen, om te kijken of dit wel goed werkt via die app?

Of iemand misschien andere tips?

Als het via app A niet goed werkt en tegelijkertijd wel goed op app B lijkt me dat je je eigen vraag al hebt beantwoord. Ja, het kan aan een app liggen. Maar als je het hier hebt over verschillende servers kan het net zo goed aan de server liggen.

Ik ken deze app niet maar mijn advies is je te wenden tot de 4K OTT staff of je eigen reseller die deze app levert.

Vraagje. Is er voor Thunder al een webplayer beschikbaar of komt deze nog? De huidige BIPTV Webplayer accepteert mijn Thunder login niet.

Binnenkort!

1 like

Ah top! Dank je.

Hoi biptv, ik weet niet of dit de juiste topic is om dit te vragen. Maar waar kan ik de webplayer voor Thunder terugvinden?

Ik hoor het graag!