Catchup en VOD geven 401 foutmelding - Gold account

Vraag/Probleem:
Het afspelen van een VOD en ook het proberen te spelen van eerdere tv aflevering via catchup leveren een wolk-icoontje op samen met een 401 foutmelding op het scherm.

Het afspelen van tv zenders die op dat moment live zijn gaat wel goed.

Zelf geprobeerd:
Afspeellijst verwijderen + openieuw toevoegen
EPG verwijderen + opnieuw toevoegen
Switchen tussen tivimate en smart iptv (geven beide zelfde foutmelding)

Verplichte overige informatie
Type account: M3U
Apparaat: MAG 425A
Applicatie: tivimate (en smart iptv om te proberen)
Type verbinding: 500mbit up/down, LAN connectie op de MAG 425A
Speedtest.net result:
Ervaring IPTV:
Relevante topic(s):

Heb je een blik geworpen in het storingstopic?

https://iptvboard.org/t/centraal-storing-topic-platinum-gold/2701/517?u=chucky

De EPG werkt pas sinds vandaag weer, het duurt dus even voor catchup weer draait. We zijn hier nog mee bezig. Ook dit soort problemen horen thuis in het storingstopic, bij voorbaat dank.