[Opgelost] BIPTV Gold storing 21/11/2020

Ik kom niet meer in mijn Biptv, moet ik een nieuwe portal URL invoeren?

Hier het zelfde probleem. Mogelijks weer een storing.

Mooi balen weer, maar weet in ieder geval dat ik niet de enige ben, maar waardeloos is het wel. Dacht al dat ik een nieuwe URL moest ingeven ofzo.

Deze fout krijg ik

Inloggen mislukt. Wat is het probleem zodat we weten wat er aan de hand is.

Bij jou ook sandorzo?

Ja .

Kijk hier.
https://status.iptvboard.org/784479597#logs

1 like

Drama

Wat is Cloudfare ?

Poeh geen idee, ik ben niet zo kundig in die dingen.

We zijn inderdaad (onverwacht) bezig met het Gold pakket. Houd de Live Monitor in de gaten.

Open hierover aub geen tickets, deze worden verwijderd.

Als betalende klant kun je gerust een (momenteel gratis) Platinum test aanvragen via onze website als backup - bestel bij voorkeur een M3U account. MAC adressen activeren niet altijd direct, bijvoorbeeld als deze nog in het systeem staat.

Kun je echt niet zonder VOD probeer dan Plex, die kun je sowieso 7 dagen testen.

De Gold/VOD dienst is weer online. Alle recente bestellingen zijn tevens geactiveerd.

NIEUWE KLANTEN: Had je een trial lopen maar geen gebruik kunnen maken door de storing, bestel dan een nieuwe trial.

BESTAANDE KLANTEN: Is je account nog niet actief? Open even een ticket, en geef je username of MAC ID door.

In het vervolg bij storingen, open geen ticket maar begeef je naar dit forum en/of de statuspagina.

1 like

Help foutcode m3u error check m3u URL code 11 geraak er de hele dag niet in heb zogezegd voor een maand betaald .Nu kan ik geen tv kijken of een film zien moet morgen weer werken echt dik balen dit

Hoi @Nata.ata ik heb begrepen dat het is gelukt inmiddels… je link werkt gewoon en ik denk dat je iets verkeerd deed.

Daarom hebben we dit artikel om uit te leggen hoe je zelf kunt testen of je linkt werkt. Als hij werkt en in een je IPTV app niet, doe je vaak wat fout of ligt het aan de app.

Als je dan om hulp vraagt is het belangrijk om zoveel mogelijk info te delen met ons, want wij zien niet wat er op je scherm gebeurd.

1 like

Dit topic is 6 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.