Billingportal: Vragen-topic

We snappen dat het allemaal nieuw is en jullie misschien ontzettend veel vragen of onduidelijkheden hebben. In dit topic kunnen jullie alle vragen stellen omtrent het nieuwe billingpanel.

We proberen alle vragen zo vlot en duidelijk mogelijk te beantwoorden en eventueel onze handleidingen updaten.

Het kan zijn dat er situaties zullen ontstaan waar we nog niet direct een oplossing voor hebben. We zijn constant in samenwerking met de developers om het billingportal zo goed mogelijk te laten werken. Graag begrip hiervoor.

1 like

2 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Welke betaalmethoden zijn er in het billingportal?

Ik heb juist een besteling gedaan op het niewe paneel hoelang duurt het dan dat het geactiveerd word want er staat bij bij dat het in behandeling is is dat zoals vroegen max 24 u ???

Panel was vanochtend offline dus dan worden de orders iets later verwerkt (zodra panel online staat). Onder normale omstandigheden ontvang je de bestelling direct na het betalen.

Hallo

Ik ken via de site niet betalen. Is er een andere mogelijkheid of enig idee hoe ik moet betalen
Nu???

Wat lukt er niet dan?

bij afronden van bestellingen ken je via bancontact of PayPal of idéal en nog iets ma als ik via bancontact wil betalen werkt niet. En ideal zijn alleen Nederlandse banken en ik woon in België. En PayPal ja heb Ik niet

Welke betaalmethode heb je nodig om te betalen?

Via maestro vooral of mastercard

Die methode hebben we nooit gehad. Creditcard zul je Via PayPal moeten doen. Als je aan PayPal account maakt kun je ook een creditcard toevoegen.

Heb het nu via PayPal betaald dus is in orde
voor een vriendin van mij die wil graag Hongaarse zenders zien kunnen jullie dat ook mss aanbieden of later mss wanneer alles weer 100% in orde is

Dit probleem is inmiddels opgelost.

Ik kom er via het forum er niet helemaal uit. Verlengen moet via de blackiptv website, en niet via billing.org. Klopt dat?
Ik las ook dat de gegevens niet te wijzigen zijn. Dus stel ik stap over op een Formuler z8, dan kan ik mijn Mac adres niet wijzigen?

Alle bestellingen gaan tegenwoordig via het nieuwe billingportal en niet via de website. Als je hier begint moet het goed komen: Hoe bestel ik in het nieuwe portaal?

Zie ook Billingportal: GIDS

Jawel. M3U lijnen kunnen in de client portal zelf hun username wijzigen en MAC lijnen kunnen hun eigen MAC adres wijzigen in de client area.

Een MAC adres kan door ons achteraf altijd worden toegevoegd aan een M3U lijn. In jouw geval kun je dus gewoon de instructies volgen voor het bestellen van een M3U lijn.

:warning: Gekoppelde M3U links: Wil je kijken via portal en ook een M3U link ontvangen? Bestel dan een M3U lijn, zodat wij later je MAC adres kunnen toevoegen! Meer over koppelingen van M3U aan MAC in een apart topic.

Het ligt ongetwijfeld aan mij… maar ik heb dus gister mijn abonnement afgenomen voor mijn Formuler box. Gezien de interessante aanbieding wil ik dit abonnement verlengen, maar via worldbilling.org lukt dit niet en ook via de blackiptv site kom ik er niet. Ik zie nergens de verschillende abonnementsvormen staan 3 mnd, 6 mnd, 12mnd

Kort antwoord:
Zodra upgrades mogelijk zijn zal de optie upgrade verschijnen bij je actieve servers.

Over het verlengen van je abo op dit moment, stuur ik je een PB.

Lang antwoord:
Dat zit zo: Het systeem staat enkel verlengingen toe volgens de gekozen billing cycle. Kies je dus voor 3 maanden zal je elke 3 maanden een factuur ontvangen die je handmatig dient te betalen om je pakket te verlengen. Op dit moment wisselen van bijv. 3 maanden naar 1 jaar doe je via een cancellation request en dan op het eind van je abonnement opnieuw te bestellen met de gewenste billing cycle.

Het systeem gekoppeld aan ons panel is nog in ontwikkeling, dus zogenoemde “upgrades” werken nog niet. Handmatig verlengen is geen optie want dit zal de koppeling van je huidige abonnement met het billingpanel verbreken (ingewikkeld, maar we proberen het ingewikkelde op de achtergrond te laten).

Ik heb vandaag betaald met Paypal, maar hij blijft op unpaid staan? Heb wel een bevestiging gekregen van Paypal. Hoeveel tijd kost dit voordat de betaling verwerkt wordt/is?

Ik zie dat dit allemaal goed is gegaan. Heeft het lang geduurd voor hij op paid kwam te staan?

Ik heb nu een tweede betaling gedaan, welke ik nog terug moet zien te draaien ofzo. De tweede betaling werdt wel meteen verwerkt. Bij paypal heb ik gewoon 2x betaald nu

Ik zie het. Inmiddels heb je mail en wordt het teveel betaalde bedrag terugbetaald.

PayPal heeft vaak 5-10 min nodig de transactie terug te koppelen naar het portaal, omdat de lijn na betaling direct aangemaakt wordt, wacht het systeem op deze bevestiging voor de lijn wordt aangemaakt.

Voor dit soort zaken kun je het best even een ticket openen.