Hoe kan ik mijn huidige service beheren?

Beheer je abonnement in het klantenportaal

Navigeer naar My Services in het klantenportaal.

Let op: alle abonnementen zijn pre-paid! Meer informatie over cancellen van je IPTV service.

:warning: Let op: Om een MAC Trial om te zetten in abonnement dient de trial eerst gecancelled te worden om het MAC adres vrij te maken. Je kunt een cancellation voor je trial aanvragen in de cliënt area

Je de volgende opties:

  • Watch: Mogelijk niet meer zichtbaar. Gebruik onze weblayers: handleiding hier
  • Cancel: Zeg je abbonnement op - je kunt je abonnement ook gewoon laten verlopen, je betaald nooit automatisch. Tenzij je perse de gebruikersnaam wilt gebruiken om een ander pakket (3/6 maanden) te bestellen, kun je hier ook een cancel request voor indienen zodat de username vrij komt.

Webplayer??

Zie IPTV kijken via je internetbrowser

heb ik geprobeerd krijg in de browsers de knop watch niet te zien :thinking:

Alleen bij M3U accounts zie je dit. Ik denk dat jij MAC hebt? Als je dit echt nodig hebt kan je even een ticket openen en dan zetten we je account handmatig om OF laat je huidige abo verlopen en bestel via onze website een nieuw account.

Tegenwoordig ziet iedereen de webplayer omdat je nu sowieso een M3U krijgt en daaraan een MAC adres kan worden geactiveerd.

Webplayer is niet meer in gebruik.