Algemene Feedback

Zonde dat u weg gaat dani020, maar moet nu de mensen weten dat u naar een andere provider gaat, is toch niet belangrijk, is de keuze voor iedereen, hopelijk dat u geen problemen krijgt bij de concurent, je bent altijd weer welkom.

Hallo iedereen,

Hetzelfde hier, ik ben nu 2 weken abonnee, en ook ik ga niet door met mijn abonnement, het loopt gewoon niet lekker. Ondanks het feit dat ik wel door heb dat jullie er alles aan doen om het soepel te laten lopen.

Sorry, succes verder, Jan

Ergens houdt het dan ook op…

Beste onzichtbaremann. Ik wil alleen aangeven dat ik een 2e account heb lopen naast deze. Die het niet of nauwelijks heeft gedaan. Ik bedoel het verder vriendelijk en snap echt wel dat jullie afhankelijk zijn van een server. Mede door mijn bericht heb ik het flauwe vermoeden dat mijn account hier is opgeschort.

1 like

Dank u voor de replay dani020, het opschorten ga ik niet over, ik verwacht een grote verrassing, heb zelf ook al vele malen dit meegemaakt, maar zit hoofdzakelijk in de satelliet TV al jaren, IPTV is er beetje bij gekomen wegens de kanalen gecodeerd niet meer te ontvangen zijn dus alternatief. Heel veel succes mensen wat jullie gaan doen, maar heb een groot hart en grote adem, en ja veel alternatieven prijs en service of helemaal niks. aan jullie de keuze.

1 like

We begrijpen dat klanten gefrustreerd zijn maar helaas kunnen we niet toveren en zijn we echt bezig met een oplossing, waaronder een backup panel en een nieuw panel. Het is alleen alleen niet zo simpel als vele denken. De systeemfouten worden ons niet op een gouden bordje geserveerd, ook wij hebben tijd nodig om uit te zoeken waar de oorzaak ligt en wat dit veroorzaakt. IT’ers zullen wel begrijpen dat het fixen van bugs simpelweg tijdrovend is voor elke partij die hierbij betrokken is.

Om een referentie te creëeren voor leken, denk eens terug in jouw werkveld, de systemen die op het werk deze dag in gebruik zijn, zijn ook niet in 1 dag geworden zoals ze nu zijn en grote kans dat die nu nog niet 99% werken ondanks dat je dit al meerdere keren aan je baas hebt doorgegeven.

We zijn bezig met een nieuw panel, onze DNS is al aangepast naar het nieuwe panel en we proberen NL + BE vandaag nog in orde te krijgen. We zullen later een update topic aanmaken.

Wat ik wel even wil duidelijk maken, is dat dit geen klaagforum is. Lees even de regels door voor je een bericht plaatst.

Het connectiestatus topic heeft als doel je laatste status door te geven - niet meer en niet minder. Het sjabloon is verplicht. En aub: als je de moeite neemt om negatief bericht te melden, meld dan ook even wanneer je wel beeld hebt of kunt verbinden.

Zeker niet. Er is niets mis met jouw bericht, netjes en een duidelijk standpunt, daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

5 likes

Wens het BIPTV team veel sterkte met het oplossen van alle issues. Helaas zijn IT problemen niet altijd makkelijk te verhelpen. Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. En mijn hoed af voor jullie enorme doorzettingsvermogen.

2 likes

Ik ben op dit moment niet erg tevreden. Erg veel storing. Het vreemde als ik verander van zender dat ik dan opeens alles kwijt ben. Ik kijk voornamelijk nl sport en gewoon nl.

We hebben geduld en begrip … Suc6 met het oplossen

1 like

We zijn op dit moment bezig met een nieuw panel, het kan zo zijn dat er problemen zijn met verbinden/afspelen. Daarom is het connectiestatus topic opgezet. Iedereen kan hier de laatste status doorgeven aan elkaar, maar ook aan ons.

Ik denk dat niemand tevreden is. Zijn we zelf namelijk ook niet.

Het is klote zoals het nu loopt maar aan de andere kant betalen we natuurlijk peanuts voor het aanbod wat we hier krijgen als het eenmaal draait. Kijk maar eens bij Ziggo wat het je kost om wat extra zenders binnen te krijgen buiten het standaard pakket. Betrouwbaar en storingsvrij, dat wel maar gezien de prijs neem ik de ongemakken hier maar even voor lief in de hoop dat het ze lukt om de boel hier weer stabiel te krijgen.

4 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Forum Discussie, Vragen & Feedback

Ik zou zeggen stop met het forum, geef iedereen zijn geld terug, zorg dat alles op orde is voor jullie weer opstarten. Ik heb ook 2 andere providers waar ik abonnementen heb. Die hebben niet eens een forum omdat alles normaal werkt

Sorry, maar wat een slecht en onrealistisch idee.

Makkelijk praten heb jij. Stoppen met forum? En dan? Jullie allen individueel gaan emailen en honderden dezelfde vragen gaan beantwoorden? Dat gaat niet werken. We hebben inderdaad tegenslagen (op tegenslagen) en er zullen vast providers zijn die beter draaien, wij draaide altijd al beter, en zullen dat ook weer gaan doen :grinning:.

Dat andere providers geen of wel een forum hebben, is totaal niet relevant. Wij zijn de ander niet. Je kunt je forumaccount hier natuurlijk altijd laten deactiveren als je je hier prettiger bij voelt.

3 likes

Sorry hoor. Maar ik vind deze support wel fijn. Ik vind het een beetje kort door de bocht van je. Wees blij dat je via de andere provider wel kan kijken maar dat lijkt mij nogal vreemd. Kijk iedereen baalt ook biptv want die hebben liever ook geen gezeik aan hun kop dat het niet werkt.
Er komen vast weer betere en stabiele tijden en dan is het ook fijn om terug te kunnen kijken als je een probleem hebt en er niet uitkomt.
Groetjes Dian​:cherry_blossom::rose::tulip:

6 likes

Maar vertel mij dan eens waarom steeds een ander panel, is nu al de zoveelste. En de eerste die goed werkt moet nog komen

Als alles normaal werkt heb je geen support nodig, en zo hoort het ook te zijn daar betaal je namelijk voor. En of het goedkoop of duur is maakt niet uit

Ik kreeg een mail dat het verplicht is om je aan te melden op het forum!!!

Dat is jouw mening. Ik wil ook natuurlijk beeld maar geen beeld en geen support is helemaal kut. Daarbij je hoeft het forum niet te gebruiken. Het is alleen verplicht om je te registreren als je gebruik wil maken van hun support.
Maar het is altijd makkelijk om anderen af te zeiken dan met nuttige info te komen. En een support forum is geen klaagmuurforum. Ik hoop voor je en voor iedereen dat het snel weer stabiel is en dat je deze support niet meer nodig hebt.
Groetjes Dian :cherry_blossom::rose::tulip:

4 likes

Gisteren prachtig beeld was erg tevreden.

1 like

Heb gisteravond, ongestoord kunnen kijken, dacht even hėj de jongens/meiden hebben het voor elkaar.
Maar nog even wachten dus, nieuwe apparatuur is altijd anders en lastiger om te installeren, het is niet wat je gewend was, als je een tijdje verder bent kun je met deze nieuwe apparatuur ook lezen en schrijven.

2 likes