ACTIE | 15% korting | Vaderdag 2022

Beste klant/kijker,

Aankomende zondag is het vaderdag, tijd voor een leuke actie. Op alle IPTV pakketten krijg je tot en met maandag 2022-06-20T21:59:00Z 15% korting.

De kortingscode geeft recht op 15% korting op ELK pakket, inclusief multiroom pakketten.

Wij wensen alle vaders een fijne vaderdag toe & uiteraard veel kijkplezier.

Bestellen kan zoals gebruikelijk via onze bestelpagina.

:tada: Kortingscode = VADERDAG22

Fathers Day Love GIF by Hallmark Gold Crown

1 Like

Nice! Als ik nu bestel is dan mijn huidige m3u bestand gewoon verder actief en wordt om x maanden verlengd?

Elk bestelde account wordt direct geactiveerd en is een nieuw account. Je kunt dus geen huidig account verlengen.

Voor bijna niemand interessant dus…. Helaas

ontzettend jammer, ik zou dit zo graag willen bestellen maar crypto bestellen is voor sommige mensen gewoon hokus pokus en mijn creditcard is geblokkeerd door de betalingsite. is al de 2e keer dat ik hier ben maar steeds stuit ik op dit probleem.

Ik snap je punt. Vroeger toen we nog niet met pre-paid only accounts werkte, was het ook niet mogelijk om kortingen voor verlengingen aan te bieden omdat men periodiek de factuur voor verlenging ontving. Echter is het met onze huidige methode van werken lastig om “echte” verlengingen door te zetten, omdat het account standaard eind van de periode wordt verwijderd door ons billing systeem.

We zullen proberen vaker acties te doen voor verschillende groepen klanten. Helaas was deze actie voor jou wellicht niet heel erg interessant, maar er zijn altijd klanten die (bijna) moeten verlengen en er wel gebruik van kunnen maken.

Wellicht kunnen we eens een kortingscode live zetten voor een langere duur en enkel voor bestaande klanten, maar goed, ook daar zal weer een groep zijn die 1. net voor de korting hebben verlengd, 2. net buiten deze actie pas hoeven te verlengen en kom je eigenlijk in dezelfde cirkel en ben jij tevreden, maar een ander wellicht niet. Snap je onze denkwijze ook een beetje?

Waar we intern over nadenken is om “bonus” krediet te geven aan klanten die hun krediet opwaarderen. Zo belonen we het hele jaar door onze loyale klanten - maar hier moet nog goed over nagedacht worden, alsmede de implementatie van het systeem. Optie twee, is dat er komt een standaard loyalty kortingscode beschikbaar wordt gesteld voor huidige klanten.

@Goedkoopisgoeiekoop ik had het graag anders gewild… onze creditcard methode is er omdat we met deze hoog risico betaalverwerker anoniem kunnen blijven. Crypto is de toekomst en vooral als het gaat om illegale zaken als IPTV. Deze tijden blijven we liever uit de radar van BREIN of maken we het ze zo lastig mogelijk… Misschien kun je eens neerzetten waar je precies vastloopt in het Bitcoin topic.