Aantal zenders en alle films en series weg

Een groot aantal zenders en alle films en series zijn plots verdwenen. Wel heb ik nog de films die ik in de favorieten map heb bewaard.

Informatie over VOD

Bestel je VOD lijn vanaf vandaag! (Alleen M3U)

Ik heb via billing de bestelling gedaan. Met de korting code. Ik heb via mail de nieuwe url ontvang en van de Playlist. Deze heb ik toegepast via de site van smartiptv. Ik heb de bestaande Playlist gedelete met invulling van mijn macadres. Ik heb wel de epg link laten staan.
Ik heb toen vezonden en kreeg de melding om mijn app te restarted. Nadat gedaan te hebben zegt smart iptv “connection failed”. Wat gaat er verkeer?

Op smart IPTV kun je maar 1 lijst tegelijk laden. Het probleem met niet werkende lijsten is bekend. Wordt aan gewerkt.

Hij deed het in het begin wel bij de eerste activate van het abonnement. Vreemd dat je opnieuw weer een bestelling moet doen. Terwijl op de site wordt gecommuniceerd over het volledige aanbod. Dan zou ik toch niet een extra handling moeten doen omdat de Playlist een conflict geeft?

Als het goed is moet de lijst nu weer werken.

Voor de duidelijkheid: je hebt dus twee URL’s, voor Live TV en voor VOD.

Hoe activeer ik beide url’s te gelijk?
Kan dat niet? Want hij heeft het wel gedaan?
Nu doet de vodlijst het en niet de tvzenders.

Nee op Smart IPTV kan dat niet. Op boxjes wel.

Wat bedoel je steeds met extra handelingen? VOD is uit het normale pakket omdat het daar niet werkt en op twee panels tegelijk gaat niet. Dus wil je beschikking tot VOD heb je inderdaad een extra link nodig die je aanvraagt door “een extra handeling” te doen. We bieden de mogelijkheid tot VOD en als je die niet wilt gebruiken prima.

Wat verder op de site staat doet er niet toe, daar staan ook een hoop algemene voorwaarden op. De recente nieuwsberichten berichten op het forum zijn uiteraard leidend…

1 like

Misschien een tip voor iedereen: met Xtream Editor (aka Xeev) kun je meerdere M3U’s (bij Black dus eentje met LIVE en een tweede met VOD) inladen en beheren (bij beheren, denk bijv. aan een andere volgorde, een andere indeling in groepen, weggooien/ verbergen wat je niet interessant vindt en TMDb-info koppelen aan films en series).
Vervolgens, en dat is de eigenlijke tip, kun je die 2 (of meer) lijnen weer combineren als één ‘Merged List’. Dié lijst (dat is dus een URL) laad je vervolgens in de app waarmee je wilt afspelen.
Ik heb dit succesvol draaien in GSE Smart IPTV (iOS en Apple TV), ProgDVB/ Prog TV (Windows 10) én op mijn Satellietontvanger via de gratis XE-plugin. Werkt als een tierelier! Of het ook op boxen of smart TV’s werkt heb ik niet getest.
Bijkomend voordeel: Xtream Editor levert zelf prima EPG, dus onafhankelijk van Black IPTV. Zeker zolang die laatste nog niet helemaal werkt, kun je dus de EPG van XE gebruiken.
Je kunt XE gratis 7 dagen uitproberen, daarna kost het omgerekend € 18,38 per jaar (PayPal).
Succes! Bart

Zie ook: Bewerk je M3U playlist met XeeV Editor

1 like