2 x betaald maar werkt niet

ik heb nu 2x het topic betalen via ideal gedaan maar het werkt niet dus ben nu 50 euro armer en geen tv. 1x refreshde de link dus is het naar een ander btc adress gegaan en de 2de x blijf ik zitten met een onbetaalde factuur van 2.53 euro terwijl ik pcies de stappen volg zoals in het topic

1 like

Voor problemen met de betaling graag even een ticket openen. Stuur daar ook gelijk je transactie ID/ hash (Hoe vind ik de transactie hash van mijn Skrill Bitcoin opname?) mee.

Toevallig heb ik zelf crypto en betaal ik vaak daar mee, maar ik zal aanraden een bekend bedrijf als bitonic gebruiken om met btc te betalen, ipv skrill. Minder omslachtig. @Dunja

Het beste is inderdaad gewoon via een exchange deze betalingen te doen. Of vanaf de exchange waar je gekocht heb naar een eigen wallet bijv. Exodus of BitPay, en vanaf daar betaal je je factuur.

De Skrill methode hebben we gepubliceerd omdat niet iedereen met BTC in aanraking wil komen en Skrill je Crypto betalingen laat doen vanuit je EURO balans bij hen.

Toevallig heb ik precies hetzelfde.
Vanochtend betaald en blijft 2,53 over om te betalen terwijl het volledige bedrag is betaald.

Bestel even een thunder backup lijn:

Alle tickets betreft betalingen en dergelijke, worden later opgepakt. Momenteel houden we iedereen op de hoogte via het forum.