Hoe stel ik een vraag op het forum?

Hoe stel ik een vraag op het forum?

Let op: benoem geen persoonlijke informatie, MAC adressen of M3U links. Is er wat mis met je account of betaling? Open aub een ticket of contacteer je reseller.

Voor je een topic opent:

Algemene vragen, problemen en installatie hulp plaats je in #support

Hoe open je een nieuw topic?

  1. Gebruik eerst de zoekfunctie rechtsbovenin, wellicht is je vraag al eerder gesteld en kun je snel je antwoord vinden.
  2. Niets gevonden? Open je topic in #support
  3. Druk rechtsboven op Nieuw topic (New topic)
  4. Beschrijf je probleem kort in de titel.
  5. Vul het sjabloon in. Dit zou voldoende moeten zijn om je probleem duidelijk uit te leggen.
  6. Opgelost? Het topic wordt na inactiviteit automatisch gesloten.

Houd het netjes en overzichtelijk

Op het forum is niet gewenst om onder een willekeurig topic een totaal niet gerelateerde vraag te stellen (off-topic). Grote kans dat een van de moderators je bericht zal afkeuren. Elk topic gaat over een onderwerp, dit dient gerespecteerd te worden, anders komt er willekeurige info op alle plekken waar het niet moet.

Iemand die in een topic leest over een probleem met een EPG op een iPhone app, is waarschijnlijk niet geïnteresseerd in een reactie over opnamemogelijkheid met een Formuler. De inhoud draagt niet bij aan het onderwerp. Houd hier rekening mee als je een reactie plaatst. Je kunt simpel gezegd denken: “Zou ik dit willen lezen onder dit topic?”

3 likes

Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?

Je kunt een nieuw account bestellen via worldbilling.org, verlengen van bestaande accounts is niet mogelijk.