Forum Discussie, Vragen & Feedback

Vragen of tips?

Naar aanleiding van berichten die langs komen in verschillende topics (waar ze niet horen), kunnen jullie hier je vragen kwijt over het forum.

Let ook op je eigen posts, we keuren dagelijks tientallen berichten af die niet thuishoren in een topic of niet aan de regels voldoen. Voor je een reactie plaats, stel jezelf de vraag of dit waarde toevoegt aan het topic en of het nuttig is voor anderen om te lezen. Je leest waar een topic over gaat in het eerste bericht van een topic, berichten die off-topic zijn worden zonder pardon verwijderd of verplaatst.

2 likes

Forum basisfuncties

Voor de nieuwsgierige leden, in je PM (priveberichten) zit een bericht: “Greetings” van @discobot, die je (in het Engels) kennis laat maken met wat basis functies van het forum. Na het voltooien ontvang je deze badge:

image

Oke, ik ontvang niet graag emails bij elk nieuwe reactie. Ik heb nooit dit topic gevolgd maar voor 1 of andere reden ontvang ik nu ineens per email reacties van iedereen die hier wat typt. Fix dit aub. Ik heb ontzettend belangrijke mailtjes in mijn mailbox en wil geen onzin ontvangen in mijn mailbox ongevraagd. Mijn instellingen heb ik dubbel gecheckt daar lag het niet aan en heb nu voor de zekerheid ook geunsubscribed. Maar hoe kan dit?

Hierom wilde ik dus liever de discord ipv een forum!

Het is zeker niet de bedoeling dat je voor elk nieuw bericht ongewenst een melding krijgt. Iedereen krijgt standaard een melding voor het eerste nieuwe topic in #blackiptv of met de tag #news. Dit kun je aanpassen in je profiel onder voorkeuren. Klik op je avatar rechtsboven, dan op je gebruikersnaam en vervolgens voorkeuren.

Overige emailvoorkeuren kun je aanpassen onder emails, bijvoorbeeld je persoonlijke samenvatting (Acitvity Summary) of helemaal geen emailmeldingen ontvangen.

Als je op een topic reageert krijgt het de status Tracking/Volgen, je krijgt enkel de een melding als je wordt @gemeld of als iemand op jouw reactie reageert middels reply. Mocht deze ongewenst toch op Watching/In de gaten houden staan, kun je dit aanpassen door onderaan het topic de meldingsvoorkeur aan te passen. Zie deze afbeelding:

Dezelfde instelling vind je ook rechts van elk topic onder de timeline:
afbeelding

Als je online bent op het forum ontvang je overigens nooit een email, tenzij je een privébericht ontvangt. Na 7 dagen niet inloggen, krijg je een persoonlijke wekelijkse samenvatting. We proberen echt zo min mogelijk te mailen!

We raden je af de meldingsinstelling in de gaten houden/watched te gebruiken, in drukke topics ontvang je anders een hele hoop mails.

Ik hou niks in de gaten en volg niks maar krijg toch echt mailtjes binnen bij elke reactie inclussief de laatste van jou!

Ik richt mijn bericht aan jou, dan krijg je dus een emailmelding. Na je bericht heb ik je standaard meldingen al aangepast. Die stond op watching #blackiptv, als het goed is zijn deze standaardinstellingen nu voor alle gebruikers aangepast.

Ik denk dat het voor jou nu goed is, stuur anders even een privébericht naar @medewerkers

Vraag aan de community

Emailmeldingen staat nu op max 3 per dag, per gebruiker. Als je voorheen veel meldingen ontving, zorg dat dat de topics waarvan je meldingen ontvangt niet op In de gaten houden/Watching staan. Zie ook dit bericht.

Hoe denken jullie over email meldingen? Willen jullie deze wel/niet ontvangen, hoeveel per dag? Zijn jullie op de hoogte van de voorkeuren die je zelf kunt instellen?

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Ondertiteling met VOD op Formuler (MyTVOnline)